بخشودگی مطالبات معوق بهره‌برداران زغال‌سنگ
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی خانه معدن ایران، 'محمد مجتهد زاده'با اعلام این خبر افزود: وقتی برنامه‌ها به صورت مدون به اجرا درآید و تصمیمات مدیران معدنی كشور در راستای حمایت از فعالان باشد، انگیزه خوبی در میان معدنكاران ایجاد می شود و می‌توان به رشد بخش معدن كشور امیدوار بود.

وی تصریح كرد: پرداخت مطالبات معوقه بهره برداران بخش خصوصی زغال سنگ توسط دولت توانست انگیزه ای بهتر برای حضور قدرتمند معدنكاران ایجاد كند و به جرات می توان گفت اتخاذ این تصمیم نخستین گام واقعی برای رونق معدن به دور از هرگونه شعارزدگی است.

وی با اشاره به اینكه برنامه‌های پیش بینی شده برای افزایش تولید فولاد كشور نیازمند رونق بهره برداری از معادن زغال سنگ است، افزود: به ازای هر پنج میلیون تن فولاد به هفت تا 10 میلیون تن زغالسنگ نیاز است. بنابراین برای توسعه صنعت فولاد باید به توسعه زغال سنگ نیز بها داد.

عضو هیات رئیسه خانه معدن ایران برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی در حوزه معدن را امری ضروری دانست و افزود: مهمترین ثمره برپایی همایش های تخصصی، نیازسنجی است و در نتیجه چنین نشست‌هایی تعامل بهتری میان فعالان بخش خصوصی، معدنكاران و مدیران دولتی ایجاد می شود.

اقتصام**3917**1561





:: برچسب‌ها: دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: