پیروزی سپاهان برابر استقلال در نیمه نخست
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، در این دیدار كه در حضور بیش از 12 هزار تماشاگر ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می شود، تیم سپاهان با دو گل از استقلال پیشی گرفته است.

برونو سزار برزیلی در دقیقه هشت و محسن بنگر در دقیقه 35 برای تیم سپاهان در نیمه نخست گلزنی كردند.

طلایی پوشان اصفهان شروع توفانی را در این دیدار داشتند به طوریكه با پاس های تكضرب و كوتاه توانستند از كناره ها خطراتی را بر روی دروازه سید مهدی رحمتی سنگربان استقلال ایجاد كنند.

بازی تركیبی سوكای و محرم نوید كیا در جناح راست، نخستین صحنه خطرناك بازی را دقیقه 5به وجود آورد مهاجم آلبانیایی سپاهان در موقعیت تك به تك با رحمتی قرار گرفت اما سنگربان استقلال شوت سوكای را به كرنر فرستاد.

حملات طلایی پوشان سپاهان در دقایق ابتدای بازی ادامه یافت تا اینكه این تیم بر روی شوت غافلگیر كننده نویدكیا از جناح راست، دفع ناقص رحمتی،‌تعلل مدافعان استقلال و بغل پای دقیق برونو سزار به گل رسید.

عطش بازیكنان تیم سپاهان بعد از گلزنی فروكش كرد به گونه ای كه آنان با تجمع در میانه میدان و پرس بازیكنان حریف قصد داشتند تا بازی را كنترل كرده و در ضد حملات به سمت دروازه استقلال نزدیك شوند اما سوكای و سزار در دقایق 15 و 19 نتوانستند از موقعیت های خود به خوبی استفاده كنند.

در شرایطی كه در اواسط نیمه نخست، توپ و میدان در اختیار استقلال بود، طلایی پوشان در دقیقه 35 صاحب یك ضربه كرنر از جناح چپ شدند، جانواریو سانتری را بر روی دروازه استقلال ارسال كرد كه سوكای با ضربه سر ، موقعیت ایده آلی را برای بنگر مهیا كرد كه این مدافع پیش تاخته با ضربه سر ،‌توپ را درون دروازه رحمتی جای داد تا سپاهان در آستانه صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد.

در این نیمه، بازیكنان تیم استقلال با ارائه یك بازی پر اشتباه و ناهماهنگ،‌ دور از انتظار ظاهر شدند تا با شكست به رختكن بروند.

آبی پوشان بعد از نخستین گل بازی،‌حملات پراكنده و بی برنامه ای را از جناحین به روی دروازه سپاهان طراحی كردند اما موفق به نزدیك شدن به سمت دروازه رحمان احمدی سنگربان سپاهان نشدند تا راهی سختی برای عبور از حریف اصفهانی خود در آسیا داشته باشند.

592

9122





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری , هاوایی , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: