طالبی:فدراسیون قایقرانی با30میلیاردتومان بودجه در4سال فقط4سهمیه كسب كرده است
نوشته شده توسط : breketid

ناصر طالبی روزچهارشنبه در گفت وگوباایرنا افزود: فدراسیون قایقرانی تنها در سال 90 حدود 7میلیارد تومان از وزارت ورزش و كمیته ملی المپیك بودجه گرفته و چهار سهمیه بدست اورده است ،‌ در حالیكه فدراسیون بوكس هم با بودجه 800 میلیون تومانی در همین سال چهار سهمیه المپیك كسب كرده است. آیا این منطقی به نظر می رسد كه دو فدراسیون با این نسبت و تفاوت بودجه سهمیه مساوی كسب كنند.

كارشناس وزارت ورزش و جوانان گفت:البته یادآور شوم كه قایقرانان ما آخرین قایقرانانی در قاره آسیا بودند كه توانستند سهیمه بازیهای المپیك را دراین قاره كسب كردند، ‌زیرا قایقرانان دیگر كشورهای مطرح آسیا قبل از ما سهمیه های خود را گرفته بودند و رقیبی برای ما نمانده بود.

وی بااشاره به اینكه بعد ازتغییرات اخیر در فدراسیون ها هیاهوی بسیاری ازسوی مسوولان بركنار شده صورت گرفت كه برخلاف صحبت های خود آنان و منافع ملی ما بود، یادآور شد: این حركت ها بیشتر جنبه فرافكنی و غوغا سالاری دارد و واقعیت ها در سایه آن پنهان مانده است .

وی گفت: باید منطقی به مسائل نگاه كرد و مستند با توجه به آمارهای موجود به بررسی اتفاقات پرداخت.

طالبی گفت: طبق اطلاعات موثق ورزشكاران قایقرانی با ادعاهای مطرح شده مبنی بر تحریم اردو و كناره گیری از تیم ملی مخالف هستند و این خبرها گفته های آنان نیست.

طی روزهای گذشته بعد از بركناری وجابجایی چند رییس فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان برخی ورزشكاران المپیكی و مربیان قایقرانی مدعی شدند كه از رفتن به المپیك خودداری می كنند و برخی دست اندركاران این فدراسیون نیز اعلام كردند كه قبل از بركناری از سمت خود استعفا می دهند.

**‌ ورزشی ** 1587**1590





:: برچسب‌ها: نیکون , شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: