قراب: هواداران از نتایج ضعیف تیم كهكشانی استقلال ناراحت هستند
نوشته شده توسط : breketid

'جواد قراب' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم استقلال در حالی كه 9 امتیاز از تیم فولاد مباركه سپاهان در یازدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران پیش بود نتوانست قهرمان این رقابت ها شود و در لیگ قهرمانان آسیا نیز با نمایش ضعیف مقابل فولاد مباركه سپاهان كنار رفت.

وی ادامه داد: البته تیم استقلال با قهرمانی در جام حذفی باشگاه های ایران مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده را كسب كرد، اما در اكثر دیدارهای خود در این رقابت ها میزبان بود و در دیدار نهایی نیز تیم شاهین بوشهر را شكست داد كه اكنون به لیگ دسته اول سقوط كرده است.

وی با بیان اینكه تماشاگران سرمایه های فوتبال كشورمان هستند ،اضافه كرد: تیم های بزرگی همچون استقلال و پرسپولیس همیشه حاشیه های خاص خود را دارند و مربی كه هدایت این تیم ها را بر عهده می گیرد باید توان مدیریت تیم و خنثی كردن این حاشیه ها را داشته باشد.

قراب در خصوص شكست استقلال مقابل فولاد مباركه سپاهان و كنار رفتن این تیم از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این دیدار با تمام بازی های استقلال تفاوت داشت و آبی پوشان با نمایش بسیار ضعیف خود در حد تیم استقلال نبودند.

پیشكسوت باشگاه استقلال افزود: هر چند در این دیدار به نظر می رسد برخی بازیكنان به اشتباه به تیم بزرگ و پرهوادار استقلال آمده اند، اما توجیه شكست و متهم كردن بازیكنان به كم كاری نادرست است.

وی تاكید كرد: باید قبول كنیم كه تیم های عربی با صرف هزینه های گراف و جذب بازیكنان مطرح نسبت به تیم های ایرانی قوی تر شده اند و انتظار زیادی از تیم های كشورمان در لیگ قهرمانان آسیا نباید داشته باشیم، اما تیم استقلال با نمایشی ضعیف مقابل تیم سپاهان از این رقابت ها كنار رفت و هواداران پرشمار خود را ناراحت كرد.

قراب اظهار داشت: من نیز به عنوان پیشكسوت باشگاه استقلال از عملكرد امسال این تیم رضایت ندارم و امیدوارم آبی پوشان در فصل آتی نتایج مطلوبی در رقابت های مختلف كسب كنند.

ورزشی**7537**1553





:: برچسب‌ها: عکاسی , مرخصی , پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: