آینده تجارت از آن كشورهای آسیایی است
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز یكشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ' محمدصادق مفتح' گفت: كشورهایی كه توانسته اند بیشتر از ابزارهای تجارت الكترونیك استفاده كنند، به طورقطع در توسعه تجارت و كاهش هزینه‌ها نسبت به دیگر كشورها موفق تر عمل كرده اند.

وی افزود: با استناد به آمارها و گزارش های سازمان های معتبر، طی 11 سال ابتدایی قرن بیستم، ارتباطات تجاری در داخل قاره اروپا 5/3 درصد كاهش داشته است.

مفتح با اشاره به اینكه در این مدت، تجارت بین ‌قاره‌ای در دنیا 4.5 درصد رشد داشته است، افزود: در این مدت، رشد تجارت بین‌المللی در بین كشورهای آسیا بیش از 14 درصد بوده است و تمام مفسران تجاری با استناد بر این مهم، پیش بینی می كنند كه آینده تجارت بین كشورهای آسیا محقق خواهد شد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت ابراز امیدواری كرد، با توجه هرچه بیشتر به تسهیل تجاری و كسب و كار الكترونیكی، در آینده نزدیك شاهد توسعه هر چه بیشتر تجارت الكترونیك و تجارت بدون كاغذ در كشورمان باشیم.

وی بر ضرورت توسعه كسب و كار الكترونیكی و تسهیل تجاری بین كشورهای آسیایی تاكید كرد و افزود: با توجه به سهم بالای این كشورها در تجارت بین‌المللی (در قرن بیست و یكم)، عدم توجه به كسب و كار الكترونیكی، تاثیر منفی در تجارت بین‌المللی خواهد گذاشت.

اقتصام 1070**1561





:: برچسب‌ها: پاریس , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: