آثار موسسه قرآنی تفسیر جوان به 14 زبان ترجمه می شود
نوشته شده توسط : breketid

'محمد بیستونی' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار معارف ایرنا اظهار داشت: كار ترجمه عربی آثار موسسه قرآنی تفسیر جوان از هفته گذشته با امضا قرارداد با مترجمان و ناشران معتبر بین المللی بیروت آغاز شده است.

وی با بیان اینكه 20 نفر از مترجمان متبحر و عرب زبان لبنانی كار ترجمه آثار موسسه را بر عهده دارند، ادامه داد: مدت زمان اجرای این طرح سه سال تعیین شده و تمامی آثار ترجمه شده در كشورهای عربی و اسلامی چاپ و منتشر خواهد شد.

رییس اتحادیه موسسات قرآنی تفسیر جوان با اشاره به اینكه متاسفانه كتاب های قرآنی كه در كشور ما تولید و منتشر می شود در بسیاری از كشورهای عربی و اسلامی ناشناخته است،‌ خاطرنشان كرد: كار ترجمه آثار قرآنی برای اولین بار است كه در این سطح گسترده به همت این موسسه صورت می گیرد.

بیستونی بیان داشت: برای انجام این طرح حدود 10 میلیون دلار هزینه خواهد شد و هر یك از یك هزار اثر موسسه قرآنی تفسیر جوان در شمارگان سه هزار نسخه چاپ و منتشر می شود.

وی اظهار داشت: به موازات اجرای این طرح كتاب های موسسه به 13 زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، فرانسه، اردو، اسپرادو، چینی، اسپانیایی، تركی، آلمانی، آفریقایی، مالایی، روسی و سومالی ترجمه خواهد شد.

رییس اتحادیه موسسات قرآنی تفسیر جوان با بیان اینكه این كار اكنون در حال بررسی و آماده سازی مقدمات آن است، افزود: قرار است ترجمه آثار این موسسه پس از امضای قرارداد با ناشران و مترجمان از ماه آینده آغاز شود.

فراهنگ 1883**1588





:: برچسب‌ها: جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: