كاهش چشمگیر فعالیت شركت های هرمی در كلان شهرها
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس 'مهرداد امیدی' در گفت و گویی افزود: در سال گذشته سیستم جامع اطلاعاتی پلیس آگاهی عملیاتی شد و یكی از كارهای بنیادی ما در پلیس آگاهی، بانك های اطلاعاتی است كه محصول 21 سال تلاش و سرمایه گذاری این پلیس است.

وی تاكید كرد بنابراین همه كارآگاهان باید روش های نوین كشف اطلاعاتی را فراگرفته و بكارگیرند.

امیدی در خصوص فعالیت های شركت های هرمی نیز اظهار داشت: مقابله با شركت های هرمی كار بسیار سنگینی بود بطوریكه چهار میلیون نفر از مردم با این شركت ها درگیر بودند و هم اكنون شركت های هرمی فعالیتشان به شدت كاهش یافته اما دقت و هوشیاری ما باید به مراتب بیشتر از گذشته باشد و شما مطمئن باشید با فشارهائی كه به این شركت ها در مركز و كلان شهرها وارد شده ممكن است برای ادامه فعالیت های خود به استان هائی بروند كه كمتر درگیر این فعالیت بوده اند.

سرهنگ امیدی تصریح كرد نظارت و حمایت از پلیس آگاهی شهرستان ها تأثیر چشمگیری در كاهش جرائم خواهد داشت بنابراین روسای پلیس آگاهی استان ها باید پلیس آگاهی شهرستان ها را در انجام امور تخصصی هدایت كنند.

معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا خاطرنشان كرد موضوع مبارزه با جعل و كلاهبرداری نیاز به اطلاع رسانی بسیاری دارد چرا كه اقشار مختلف جامعه، در خطر افتادن در دام كلاهبرداران هستند پس باید با برملا كردن شگردهای مجرمان به مردم، شهروندان را آگاه و از وقوع جرائم جلوگیری كنیم.

اجتمام**7263**1569





:: برچسب‌ها: بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: