نبود گردش مالی مطلوب بزرگترین مشكل سینماست
نوشته شده توسط : breketid

سید جمال ساداتیان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: سینماداران با مشكلات متعددی همچون مقوله انرژی روبه رو هستند اما این مسایل به دلیل عدم فروش آثار سینمایی پررنگ شده است.

وی ادامه داد: اگر سینمای ما توانایی درآمد زایی و صنعتی شدن داشت امروز بسیاری از مباحث مطرح نمی شد.

این سینمادار تاكید كرد: سینمای ایران اكنون گردش مالی مطلوب ندارد و مشكل اصلی ما این است كه فیلم خوب برای اكران وجود ندارد.

ساداتیان توضیح داد: سینماها مخاطبان خود را تقریبا از دست داده اند و گردش مالی سینماها زیاد نیست و این امر موجب شده مسایل حاشیه ای گریبانگیر سینمای ایران شود.

وی گفت: عدم فروش مطلوب سینما سبب شده هزینه های جاری سالن های سینمایی به دشواری تامین شود و سینماداران به دلیل این شرایط در تامین هزینه های عادی سالن ها نیز درمانده اند.

این تهیه كننده سینما تاكید كرد كه گردش مالی خوب سالن های سینمایی موجب می شود مسایل مالی مربوط به انرژی و دیگر هزینه های سالن های سینمایی به هزینه ای فرعی برای سینماداران تبدیل شود.

ساداتیان نبود احساس امنیت برای اكران آثار سینمایی را بزرگترین مشكل پیش روی سینماداران دانست و یادآور شد كه در كشور ما تنوع سلیقه وجود دارد و آثار سینمایی نیز باید بر اساس این رویكرد تولید و اكران شود.

فراهنگ**1983**





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: