رسولی نژاد: نظر فتح الله زاده ناگهان دیروز تغییر كرد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز سه شنبه ایرنا،'احمد رسولی نژاد' در یك گفت و گوی رادیویی با بیان این مطلب افزود:فتح الله زاده اواخر مهرماه به صورت محرمانه به من گفته بود كه نمی خواهد در فصل بعد مدیرعامل استقلال باشد و از الان به فكر مدیر جدید باشید.

وی گفت:فتح الله زاده حتی از چند ماه قبل به صورت كتبی از سمتش استعفا داد و چند نفر را برای جانشینی اش معرفی كرد كه من با این استعفا مخالفت كردم.

رسولی نژاد ادامه داد: در این مدت با بیش از 100 نفر از مدیران و بازیكنان قدیمی استقلال جلسه داشتم كه فقط جلسه با كاظم اولیایی رسانه ای شد.فتح الله زاده تا عصر دیروز تمایلی به ماندن در استقلال نداشت اما به یكباره در جلسه نظرش تغییر كرد و خود را یكی از گزینه های مدیرعاملی باشگاه مطرح كرد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:با توجه به اظهارات قبلی فتح الله زاده در جلسه روز یكشنبه هیات مدیره گزینه هایی را برای مدیرعاملی بررسی كردیم اما برای تصمیم گیری نهایی باید نظر وزیر ورزش و جوانان را جویا شویم. علاوه بر فتح الله زاده، امیدوار رضایی و احمد شهریاری دیگر گزینه های ما هستند كه تلاش می كنیم هرچه زودتر فرد نهایی مشخص شود.

وی درباره انتخاب سرمربی جدید استقلال نیز گفت: از چندی پیش روی سرمربیگری امیر قلعه نویی به نتیجه رسیده بودیم اما قرار شد پرویز مظلومی هم به جلسه هیات مدیره بیاید و گزارشی از عملكرد خود ارائه كند زیرا او زحمات زیادی برای استقلال كشیده است و می خواستیم برایش ارزش قائل شویم.

رسولی نژاد ادامه داد: حتما یك مراسم برگزار خواهیم كرد و در آن از زحمات مظلومی و دیگر اعضای كادر فنی و بازیكنان تقدیر خواهیم كرد.

معاون امور مجلس، حقوقی واموراستانهای وزیر ورزش گفت: برای اینكه كارها به تاخیر نیافتد دیروز به قلعه نویی ماموریت داده شد كه فهرست بازیكنان مورد نیازش را به فتح الله زاده ارائه و او هم برای جذب این بازیكنان اقدام كند.

وی تاكید كرد: می خواهیم استقلال قهرمان آسیا شود و در این راه تمام تلاش خود را به كار خواهیم بست. هیات مدیره تمام هزینه های مورد نیاز برای جذب بازیكنان را تامین می كند. خواسته هیات مدیره این است كه هشتاد درصد بازیكنان كنونی حفظ شوند و اگر در پستی ضعف داشته باشسم بازیكنان جدیدی جذب كنیم.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره مبلغ قرارداد قلعه نویی گفت: مبلغ یك و نیم میلیارد تومان اصلا صحت ندارد. قلعه نویی عاشق استقلال است و برای كمك به این تیم آمده است.

ورزشی**2024**1440





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس , پاییز ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: