حركت انقلابی نیاز اصلی اتمام طرحهای حوزه راه و شهرسازی در كشور است
نوشته شده توسط : breketid

علی نیكزاد پنجشنبه شب در جلسه شورای تامین مسكن و حمل و نقل استان كه با حضور استاندار آذربایجان غربی و مدیران استانی در سالن پاویون فرودگاه ارومیه ترتیب یافت، افزود: این حركت انقلابی در بسیاری جهات در كشور شروع شده و گامهای بلندی در این خصوص برداشته شده است.

وی اضافه كرد: در حال حاضر پروژه های مهم و تاثیرگذاری در كشور در حوزه راه و مسكن در دست اجراست كه اجرای پروژه های مسكن مهر تنها گوشه ای از این اقدامات است.

وی با قدردانی از استاندار آذربایجان غربی به جهت حضور موثر در حوزه فعالیتی راه و شهرسازی و همچنین پروژه های مسكن مهر اظهار كرد: اگر راهبری استان درست نباشد كار به سرانجام نمی رسد كه البته پروژه های عمرانی در استان آذربایجان غربی با هوشمندی مدیریت استان به خوبی پیش می رود.

وزیر راه و شهرسازی با تاكید بر كمك مدیران استانی برای اجرای هرچه بهتر پروژه های بزرگ مسكن مهر در این استان افزود: این كمك در ابعاد مختلف می تواند كارگشا بوده و استان را به سمت عمران بیشتر در حوزه مسكن سوق دهد.

نیكزاد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال در جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) گفت: این فرمایشات موجبات دلگرمی دولتمردان را فراهم كرد و نشان داد كه دولت دهم راه را به خوبی پیدا كرده و زمینه خرسندی مقام عظمای ولایت را فراهم كرده است.

وی اظهار امیدواری كرد در آینده نیز دولت دهم با توان بیشتر خدمتگزاری كند و مردم نیز از نتایج مثبت و قابل توجه طرح های بزرگ در دست اجرا بهره مند شوند.

وزیر راه و شهرسازی در این جلسه با بررسی روند پیشرفت مصوبات دور قبل سفر خود به استان، مصوبات جدیدی را برای اجرا به مدیران استان ابلاغ كرد.

8136/581/ 1645





:: برچسب‌ها: درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: