دیدار تیم های فوتبال لبنان و قطر با حضور تماشاگران برگزار می شود
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا،رسانه های لبنان روز شنبه اعلام كردند:به دنبال موافقت مسوولان امنیتی لبنان این دیدار روز یكشنبه با حضور تماشاگران برگزار می شود.

'فیصل كرامی' وزیر ورزش و جوانان لبنان پس از نشست با مسوولان امنیتی لبنان گفت : براساس تصمیم جدید ، این دیدار روز یكشنبه با حضور تماشاگران در ورزشگاه 'كمیل شمعون' بیروت برگزار می شود.

خبرگزاری رویترز نیز نوشت:فشار تماشاگران خشمگین لبنانی كه مسوولان لبنانی را تهدید به برگزاری تظاهرات كرده بودند ، باعث شد تا مسوولان لبنان از تصمیم اتخاذ شده روز پنجشنبه خود مبنی بر برگزاری دیدار یاد شده بدون حضور تماشاگر ، منصرف شوند.

برخی از رسانه های عربی نیز دلیل تصمیم روز پنجشنبه مسوولان لبنانی مبنی بر برگزاری دیدار یاد شده بدون حضور تماشاگر را جلوگیری از سردادن شعار های احتمالی علیه حكومت قطر در ورزشگاه و تحت تاثیر قراردادن روابط دو كشور عنوان كرده اند.

خاطر نشان می شود،هیات دولت لبنان روز پنجشنبه با برگزاری دیدار تیم فوتبال این كشور و قطر در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه 'كمیل شمعون ' بیروت با حضور تماشاگران ، مخالفت كرده بود.

پیش از این نیز فدراسیون قطر با ارسال نامه ای به فدراسیون بین المللی فوتبال / فیفا / خواستار برگزاری این دیدار در خارج از لبنان شده بود كه فیفا با این درخواست مخالفت كرد.

دیدار تیم های فوتبال لبنان و قطر در چارچوب مسابقات گروه نخست انتخابی جام جهانی 2014 برزیل روز یكشنبه در بیروت برگزار می شود.

ورزشی**7132**1440





:: برچسب‌ها: مربع , انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: