مراسم بزرگداشت آیت‌الله خمینی در تهران برگزار می‌شود
نوشته شده توسط : breketid

گزارش شده است که صدها هزار نفر در مراسم امروز حضور دارند

مراسم بیست و سومین سالگرد درگذشت آیت‌الله خمینی، رهبر پیشین ایران، امروز یکشنبه، ۱۴ خرداد (سوم ژوئن) در تهران در حال برگزاری است.

خبرگزاری رسمی ایران (ایرنا) از حضور صدها هزار نفر از جمله شخصیت‌های لشکری و کشوری و مهمانان خارجی در این مراسم خبر داده است.

پیش از این، اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی ایران برآورد کرده بود که بیش از یک میلیون نفر در مراسم امروز حضور داشته باشند.

او تاکید کرده بود که امنیت این افراد "به صورت کامل با هماهنگی تمام دستگاه‌ها برقرار خواهد شد."

به گزارش خبرگزاری فارس، او گفت که بیش از ۳۷ هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی در مراسم امروز به کار گرفته شده‌اند و ۱۵ هزار نفر به طور مستقیم تامین‌کننده امنیت و انضباط در محل برگزاری مراسم هستند.

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در مراسم امروز سخنرانی می‌کند.

گزارش شده است که تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اطراف مرقد آیت‌الله خمینی در جنوب تهران و شهر ری در حالت آماده باش هستند و متروی تهران هم خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

شاهین فتحی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر تهران هم به ایرنا گفته است که از شب شنبه، ۱۳ خرداد ماه، رزمایشی با حضور بیش از ۵۰۰ امدادگر هلال احمر، ۲۰۰ دستگاه آمبولانس، ۱۰۰ موتور امدادی و سه بالگرد در مسیرهای منتهی به مرقد آیت‌الله خمینی در حال اجراست.

اعزام مصدومان احتمالی به مراکز درمانی و بیمارستانی هدف اصلی برگزاری این رزمایش اعلام شده است.

تعطیلی فرودگاه‌های تهران تا ظهر امروز

ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی ایران گزارش کرده است که فرودگاه‌های استان تهران هم امروز برای چهار ساعت و نیم تعطیل هستند.

بنا بر این گزارش، از ساعت هشت و نیم صبح امروز تا ۱۳ ظهر فرودگاه‌های استان تهران از جمله فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و فرودگاه‌های مهرآباد، پیام، آزادی، مهرشهر کرج، آبیک، مجموعه آسمان ری و مجموعه سپهر تعطیل هستند و این موضوع به تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است.





:: برچسب‌ها: تورنتو , واشنگتن ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: