پیروزی ارزشمند ایران برابر ازبكستان در دقیقه 94
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا؛ تیم ملی ایران از گروه نخست مرحله چهارم مقدماتی جام جهانی برزیل در قاره آسیا میهمان ازبكستان بود و در نهایت به 3 امتیاز حساس این دیدار دست یافت.

در نیمه نخست این دیدار تیم ملی ازبكستان با استفاده از ضعف خط دفاعی كشورمان فرصت های مناسبی برای گلزنی كسب كرد كه 'سیدمهدی رحمتی' با واكنش های دیدنی خود اجازه باز شدن دروازه ایران را نداد.

تغییرات زیادی كه كادر فنی در تركیب اصلی ایران نسبت به دیدارهای قبلی ایجاد كرده بود سبب شد تا تیم كشورمان آمادگی لازم را نداشته باشد و ازبك ها به راحتی توپ و میدان را در اختیار بگیرند اما در آغاز نیمه دوم، كارلوس كی روش تغییراتی را در روند بازی تیم ایران به وجود آورد.

در دقیقه 61، 'محمدرضا خلعتبری' به جای 'احسان حاج صفی' وارد زمین شد تا تیم ایران حالت هجومی تری به خود بگیرد و در ادامه كریم انصاری فرد هم جانشین مجتبی جباری شد.

در دقیقه 74 ازبكستان بهترین فرصت را برای گلزنی به دست آورد كه ضربه مهاجمان ازبكستان را 'سید جلال حسینی' از روی خط دروازه بیرون كشید. در صحنه آهسته مشخص شد كه توپ به طور كامل از خط دروازه گذشته است و در واقع كمك داور دوم این دیدار به كمك تیم ایران آمد تا ازبك ها به گل نرسند.

در ادامه نیمه دوم هم مهاجمان ازبكستان فرصت های زیادی را برای گلزنی از دست دادند و در نهایت تیم ایران در آخرین ثانیه ها به برتری دست یافت تا گام نخست در راه رسیده به جام جهانی برزیل را محكم بردارد.

در دیگر دیدار گروه نخست مرحله چهارم مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا از ساعاتی دیگر تیم ملی لبنان پذیرای قطر خواهد بود.

ورزشی**3783**1553





:: برچسب‌ها: پاییز , مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: