نماینده مجلس: اندیشه های امام (ره) محدود به زمان خاصی نمی شود
نوشته شده توسط : breketid

غلامرضا تاجگردون در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروزه همان آرمان ها و اهداف بلند حضرت امام (ره) است كه موجب بیداری ، نشاط و پویایی در تفكرات اندیشنمدان عالم شده و هر روز شاهد سیطره وسیع این تفكرات ناب دراقصی نقاط جهان هستیم.

وی بیان كرد: امام خمینی در حقیقت با پشتوانه و حمایت توده های عظیم مردمی بویژه كوخ نشینیان و اراده الهی انقلابی را با محتوای اسلامیت ناب محمدی بنا نهاد كه امروزه الگوی تمام عیار همه مظلومان و آزادیخواهان در سرتاسر گیتی شده است.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اثرگذاری و تاثیرپذیری اندیشه ها و تفكرات امام (ره) در بعد از حیات ایشان نمود و بروز بیشتری پیدا كرده و همه آن آرمان ها و اهدافی كه در نظر امام (ره) بود امروزه در جای جای دنیا در حال ظهور هستند.

تاجگردون اظهار داشت: اندیشه های ناب این فیلسوف ، اسلام شناس ، عامل و منادی صلح جهان امروزه هدایت گر و چراغ راه بسیاری از حركت ها و جنبش های عظیم مردمی در سطح منطقه و جهان شده است.

نماینده مردم باشت و گچساران در مجلس نهم افزود: امام خمینی (ره) در شرایطی پا به عرصه ظلم ستیزی نمود كه در آن روزجوانان ما نزدیكی خاصی را با امام خود احساس می كردند و همان احساس پاك و گوش به فرمان بودن فرزندان امام سرانجام به پیروزی نهایی دوستداران امام منجر شد.

تاجگردون عنوان كرد: نسل جوان امروز نیز شیفته و تشنه آموزه ها و اندیشه های امام خمینی (ره) هستند وبنظر می رسد این آموزه ها و اندیشه ها باید بیش از پیش برای نسل جوان تبیین شود.

وی تمسك به سیره و ارزش های متعالی شهدا را در كنارآرمان ها و اندیشه های ناب امام خمینی كلید حل مشكلات كنونی جامعه دانست و افزود: در طول این 33 سال گذشته زنده نگه داشتن همین فرهنگ ناب شهدا بوده كه موجب پایداری و تثبیت نظام ، انقلاب و آرمان های والای امام و رهبری شده است.ك/3

671/7530 / 675





:: برچسب‌ها: سفر , سبز , تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: