دشمن دست از توطئه علیه انقلاب اسلامی بر نمی دارد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، علی لیالی شنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن در بندرعباس افزود: البته امروز جوانان بعنوان نسل سوم انقلاب با خودباوری توام با ایمان در برابر دشمنان ایستاده اند .

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام بر ضرورت هوشیاری همه اقشار جامعه در برابر دشمنان تاكید كردند.

وی تصریح كرد: انقلاب ریشه محكمی در دل مردم دارد و دشمن هرگز به اهداف شوم خود دست نمی یابد.

لیالی گفت:قبل از آن كه مسوولان برای مقابله با فتنه ها و دسیسه های دشمنان اقدامی صورت دهند مردم با حضور در صحنه و بصیرت خود دشمنان را ناكام می كنند.

رییس سازمان حج و زیارت كشور با اشاره به بصیرت مردم خاطر نشان كرد طی چند سال گذشته هرجا كه نیازی به حضور مردم در صحنه بود آنها باحضور در صحنه از نظام دفاع كردند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: انقلاب های منطقه از انقلاب اسلامی ایران در 33 سال الگو گرفته اند و ملت ها آموخته اند كه بادست خالی نیز می توان در برابر ظلم و جور ایستادگی كرد.

وی افزود: امروز جوانان ملت های مسلمان از سال ها حاكمیت اسلام و دست و پنجه نرم كردن مردم ایران در برابر استكبار جهانی الهام گرفته اند و خیزش آنها شباهت غیر قابل انكاری با خیزش مردم ایران در 33 سال قبل دارد.

لیالی با اشاره به سخنان امام راحل درخصوص صدور انقلاب گفت:امروز انقلاب ایران به تمام جهان صادر شده و نشانه هایش در جهان اسلام و غرب مشهود است.

رییس سازمان حج و زیارت كشور حضور همیشگی مردم در صحنه ها را عامل حركت نظام به سمت اهداف و آرمان های اسلام دانست و بر حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاكید كرد.

وی توسعه معنوی جامعه را عامل توسعه اقتصادی و علمی و پیش زمینه هر نوع توسعه و ترقی دانست و تصریح كرد امروز به بركت نظام اسلامی ایران مقام نخست را در بسیاری از عرصه های علمی دارد .

8144/667 /





:: برچسب‌ها: به من , د , پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: