پرفروش‌ترین تک‌آهنگ‌های شصت سال اخیر متعلق به بیتل‌هاست
نوشته شده توسط : breketid

دو سال پیش تقریبا در همین روزها دست نوشته ترانه "یک روز از زندگی" گروه بیتل ها، در نیویورک بیش از یک میلیون و دویست هزار دلار فروخته شد

گروه موسیقی بیتل ها به عنوان گروهی که بیشترین تعداد تک آهنگ ها را در طول مدت سلطنت ۶۰ ساله ملکه بریتانیا فروخته، معرفی شد.

آثار این گروه پر طرفدار که بیش از ۴۰ سال پیش اعضای آن از هم جدا شدند در طول ۸ سالی که نامشان همواره در میان پرفروش ترین ها بود هفده بار عنوان پرفروش ترین را به خود اختصاص داد. آنها توانستند هنرمندان موفقی چون الویس پریسلی، کلیف ریچارد و مدونا را پشت سربگذارند.

شبکه دو رادیوی بی بی سی قرار است ۶۰ ترانه پرفروش را در طول ۶۰ سال زمامداری ملکه بریتانیا یعنی از سال ۱۹۵۲ پخش کند.

در ۱۰ سال گذشته آثار الویس همواره از فروش فوق العاده ای برخوردار بوده است. نام کلیف ریچارد هم ۱۲۴ بار در میان فهرست ۴۰ تایی پرفروش ترین ها بود و در این میان ۱۴ بار پرفروش ترین شد. مدونا هم بیش از ۶۰ بار در فهرست ۴۰ تایی پرفروش ترین ها قرار گرفته است.

ریانا نخستین بار در سال ۲۰۰۵ در این فهرست قرار گرفت و هم اکنون در جایگاه دهم آن است. این در حالیست که گروه رولینگ استونز فقط تا جایگاه سیزدهم صعود کرده است.

میک جگر از سال ۱۹۸۱ در میان فهرست ۱۰ تایی پرفروش ترین ها نبوده و پل مک کارتنی که در جایگاه یازدهم قرار دارد برای زمانی که در گروه بیتل ها بود و زمانی که خودش به تنهایی کار می کرد در این فهرست قرار گرفت. جورج مایکل هم که در جایگاه ۲۱ قرار دارد هم به خاطر کارهایی که خودش به تنهایی انجام داده و هم به خاطر آثاری که از وی در گروه "وم" به جای مانده در این فهرست قرار دارد.

قرار است برنامه شمارش معکوس شصت ترانه پرفروش شصت سال سلطنت ملکه بریتانیا از رادیوی دوی بی بی سی پخش شود.





:: برچسب‌ها: شهرستان , زرد , سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: