10دونده قزوینی فردا راهی قرقیزستان می شوند
نوشته شده توسط : breketid

'حسن جوادی' روزسه شنبه در گفت وگوبا خبرنگار ایرنا افزود: 'محمد امانی' به عنوان سرپرست و 'حسن كیایی' به عنوان مربی؛ تیم دو ومیدانی استان قزوین را در قرقیزستان همراهی می كنند.

وی ادامه داد: جمیل سعادت، سعید آقالر، محمدرضا فرهاد، سبجان طاهرخانی، حامد بابا، حمید قمری، فرض الله و نصرالله رستمی، حمیدرضا حیدری، محمدرضا نجفیان، اعضای تیم دو ومیدانی استان قزوین به رقابت های بین المللی قرقیزستان را تشكیل می دهند.

رییس هیات دوومیدانی استان قزوین با اشاره به اینكه تیم قزوین به نمایندگی از كشورمان در این رقابت ها حاضر می شود، یادآور شد: دوندگان قزوینی حاضر در مسابقات بین المللی قرقیزستان از بیستم خرداد به مدت دو روز با حریفان خود به رقابت می پردازند.

جوادی اظهار امیدواری كرد؛ تیم دو ومیدانی قزوین در این مسابقات عملكرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد و نماینده شایسته ای برای كشورمان باشد.

وی یادآور شد: هیات دوومیدانی و اداره كل ورزش و جوانان استان قزوین پیش از این برای اعزام تیم دو ومیدانی قزوین به یكدوره مسابقات برون مرزی به فدراسیون پیشنهاد داده بودند كه این درخواست با موافقت روبرو شد تا شاهد حضور تیم استان در مسابقات قرقیزستان باشیم.

رییس هیات دوومیدانی استان قزوین همچنین از حضور تیم بانوان استان در نخستین مرحله لیگ دوومیدانی باشگاه های كشور در تهران خبرداد و گفت: هشت بانوی قزوینی در این مسابقات شركت دارند.

جوادی اضافه كرد:آمنه صفوی، زهراجعفرآبادی، نرگس امامقلی، شهلا محمودی،خرم بانوعسگری، زهرا كریمی، مریم محبی و ندا نحوی هشت دونده قزوینی حاضر در این رقابت ها را تشكیل می دهند.

وی در پایان با اشاره به اینكه تیم دو ومیدانی بانوان قزوین در سالهای اخیر نتایج قابل قبولی را در مسابقات باشگاهی بدست آورده است، اظهار امیدواری كرد امسال نیز تیم قزوین بتواند نتایج خوب و شایسته ای را در این مسابقات تصاحب كند.

7392/616





:: برچسب‌ها: نیویورک , تصویر , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: