بیداری اسلامی طوفانی بنیان برانداز از مطالبات مردمی در جهان عرب است
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش سیاسی ایرنا، 'علی اكبر صالحی' در پیامی به ششمین همایش امام خیمنی (ره) و سیاست خارجی كه صبح امروز سه شنبه در دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: ملت های بیدار شده كه رنگ و بوی اسلام خواهی در كلام و شعارشان به وضوح قابل مشاهده است می خواهند در تعیین سرنوشت خود مشاركت داشته باشند، مشاركتی در جهت منافع ملی و ایدئولوژیك خودشان.

وی تصریح كرد: بیداری اسلامی مهم ترین مولفه بسیج آحاد مردم و بهره گیری از حس ضد استعماری ملت هاست، استعمار و استبداد هدف مشترك نهضت های بیداری بوده است.

صالحی در ادامه پیام خود خاطر نشان كرد: یكی از مسائل مثبت در موفقیت نهضت بیداری ایران در مصاف با استعمار و استبداد باور به نقش سازنده و تاثیرگذار دین در تحولات عصر حاضر بود.

صالحی در بخش دیگری از پیام خود تاكید كرد: ایمان به خدا و گام نهادن در این طریق موجب حركت، بیداری و وحدت می شود و نتیجه آن پیشرفت و عدالت است. گام نهادن در این مسیر نیاز به رهبری عالم، بصیر و توانا دارد تا به وسیله آن گمراهان را از ظلمات به نور سعادت هدایت كند و مردم را به سوی صلاح و رستگاری در دنیا و آخرت سوق دهد.

ادامه دارد ...

سیام**9129**9132**





:: برچسب‌ها: خانواده , سفید , لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: