افزایش قیمت بلیت از عوامل اصلی ریزش مخاطبان سینماست
نوشته شده توسط : breketid

'علی لدنی' روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت : سینمای ایران در شرایط كنونی از ریزش مخاطب رنج می برد و باید برای این مهم چاره ای اندیشید.

وی افزود: نباید افت فروش فیلم های سینمایی را به اتفاقات رخ داده برای اكران دو اثر سینمایی در ابتدای امسال ربط داد؛ معتقدم این دو فیلم با ایجاد فضایی خاص به فروش بیشتری رسیدند.

تهیه كننده فیلم 'برف روی شیروانی داغ' ادامه داد: بایدبپذیرفت كه افزایش قیمت بلیت سینما یكی از دلایل افت فروش آثار سینمایی و ریزش مخاطبان است.

به گفته لدنی، پرداخت شش هزار تومان برای هر نفر به منظور تماشای یك اثر سینمایی برای بسیاری از خانواده ها به لحاظ اقتصادی به صرفه نیست و در این شرایط اقبال عمومی به شبكه نمایش خانگی بیش از گذشته شده است.

وی توضیح داد: یك خانواده 5 نفره برای رفتن به سینما با توجه به هزینه رفت و آمد باید حدود 50 هزار تومان هزینه كند و بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند این هزینه را صرف تامین نیازهای اساسی خود كنند.

این تهیه كننده سینما همچنین به برخی مشكلات در سینما از جمله مساله خانه سینما به عنوان یكی دیگر از دلایل افت شرایط اقتصادی در سینما اشاره كرد و ادامه داد: مردم با توجه به این دعواها تمایلی برای رفتن به سینما ندارند.

فراهنگ**1983**





:: برچسب‌ها: تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: