مذاكرات تیم بسكتبال الریاضی لبنان با ترومن به بن بست رسید
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی 'اسپورت' لبنان روز سه شنبه نوشت: مذاكرات تیم 'الریاضی' لبنان با این مربی صربستانی تا كنون بی نتیجه باقی مانده است.

این پایگاه اطلاع رسانی، دلیل به نتیجه نرسیدن این مذاكرات را قرارداد این مربی صربستانی با تیم 'اسمارت گیلاس' فیلیپین تا سال 2014 بیان كرد.

به نوشته 'اسپورت' لبنان، براساس قرارداد 'ترومن' با باشگاه 'اسمارت گیلاس' فیلیپین، این مربی صربستانی در این مدت باید برنامه های تیم ملی بسكتبال فیلیپین را نیز زیر نظر بگیرد.

این پایگاه اطلاع رسانی در ادامه نوشت: پیوستن 'ترومن' به تیم 'الریاضی' لبنان، مستلزم مذاكره این باشگاه با فدراسیون بسكتبال فیلیپین است كه انجام این كار زمان می برد و آمدن این مربی صربستانی به لبنان تضمین شده نیست.

گرچه مذاكرات باشگاه 'الریاضی' لبنان برای جذب این مربی ادامه دارد اما گفته می شود این باشگاه در حال بررسی گزینه های دیگر برای هدایت تیم بسكتبال خود است.

خاطرنشان می شود، برخی از رسانه های لبنانی روز یكشنبه از نهایی شدن مذاكرات باشگاه 'الریاضی' این كشور با 'رایكو ترومن' سرمربی سابق تیم ملی بسكتبال ایران كه هم اكنون هدایت تیم ملی بسكتبال فیلیپین را برعهده دارد، در روز دوشنبه خبر دادند.

از باشگاه 'الریاضی' لبنان همچنین خبر می رسد، این باشگاه برای تقویت خود به منظور شركت در مسابقات داخلی و مسابقات غرب آسیا در حال مذاكره با 'لورن وودز' بازیكن آمریكایی فصل گذشته تیم بسكتبال ذوب آهن اصفهان است.

ورزشی. ** 7132 ** 1589





:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو , فرمت مربع , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: