الزام بازیكن فوتبال به انجام معاینات پزشكی پیش از آغاز رقابت ها
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از تارنمای فدراسیون فوتبال، 'مهدی محمدنبی' با ارسال نامه ای به روسای هیات های فوتبال استان ها، اصلاح بخش پزشكی آیین نامه مسابقات را به آنها یادآوری كرد.

متن نامه دبیر كل فدراسیون به شرح زیر است: با توجه به اصلاح بخش پزشكی آیین نامه مسابقات و همچنین بر اساس الزام كمیته پزشكی فیفا در كنگره گذشته خود در بوداپست مجارستان، انجام معاینات پیش از فصل برای بازیكنان كلیه تیم های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی اعم از آقایان و بانوان در كلیه رده های سنی پیش از شروع فصل جدید رقابتها الزامی است.

معاینات باید بر اساس استانداردهای تعیین شده از سوی فیفا و كمیته پزشكی فدراسیون انجام شده و در پایان به تایید كمیته پزشكی فدراسیون فوتبال برسد.

با توجه به اینكه مركز پزشكی ورزشی فوتبال كشور در كمپ تیم های ملی با حضور متخصصان آموزش دیده در حوزه معاینات تخصصی فوتبال و با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا تحت نظارت كمیته پزشكی فدراسیون تجهیز شده است و برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه در دیگر مراكز پزشكی كه ممكن است فاقد استانداردهای لازم باشند پیشنهاد می شود بازیكنان با شماره تلفن 44738641 -021 تماس بگیرند و تاریخ معاینات خود را رزرو كنند.

گفتنی است معاینات پیش از فصل باید چهار تا شش هفته قبل از آغاز فصل رقابتها انجام شود تا نتایج بهتری برای باشگاه ذینفع به ویژه قبل از عقد قرارداد و برای خود بازیكن داشته باشد.

دبیر كل فدراسیون در پایان نامه تاكید كرده است كه بر اساس الزامات فیفا و مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال از فصل جاری 92-91 در رقابت های رسمی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در رده سنی آقایان و بانوان، برای بازیكنانی كه شناسنامه پزشكی مورد تایید توسط كمیته پزشكی فدراسیون فوتبال را نداشته باشند مجوز حضور در مسابقات صادر نخواهد شد.

ورزشی**7537**1440





:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: