رییس جمهوری یونان حمله به یك نماینده مجلس این كشور را محكوم كرد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا به نقل از رسانه های خبری یونان، در جریان گفت وگو و مناظره تلویزیونی تعدادی از نمایندگان احزاب با یكی از شبكه های خصوصی، 'الیا كاساریادیس' نماینده حزب تندوری نئونازی به سوی یكی از نمایندگان مجلس یونان لیوان آب پرتاب كرد كه با اعتراض ' لینا كانلی' نماینده حزب چپ یونان( ك . ك ا) كه در این مناظره حضور داشت، مواجه شد.

در حالیكه مناظره در شبكه تلویزیونی زنده پخش می شد و تعداد زیادی از شهروندان یونانی آن را تماش می كردند، نماینده حزب نئونازی ( خرسی اوگی) با چك و لگد به نماینده حزب چپ حمله كرد و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد .

رییس جمهوری یونان با اشاره به این رخداد گفت، اینگونه رفتار در جامعه مدنی یونانی جایی ندارند و از مسئوولان خواست بر اساس قوانین جلو اینگونه رفتارهای زشت را بگیرند.

روسای احزاب سیاسی یونان نیز این رفتار و حمله خشونت بار علیه یك بانوی نماینده پارلمان یونان را محكوم كردند.

رسانه های گروهی همچنین اعلام كردند، سخنگوی حزب نئونازی پس از حمله به خانم كانلی، متواری شده و پس از حكم دادگاه، پلیس درصدد دستگیری وی بر آمده است.

حزب نئونازی یونان برای اولین بار در زمان دولت 'جرج پاپا اندرئو' رهبر حزب سوسیالیست پاسوك موفق به دریافت مجوز رسمی برای فعالیت ها سیاسی به عنوان یك حزب گردید و در انتخابات 18 اردیبهشت، شش درصد كل آرا را به خود اختصاص داد و برای اولین بار وارد پارلمان یونان شد.

2170**1368**





:: برچسب‌ها: موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: