مرحله پایانی اردوی تیم ملی در بهترین وضعیت ممكن پیگیری می شود
نوشته شده توسط : breketid

'ناصر خواجه حسینی' روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در قزوین افزود: همه امكانات و شرایط در اردوی پایانی تیم ملی در قزوین برای اینكه بتوانیم با آمادگی خوب و كامل در مسابقات غرب آسیا حاضر شویم، فراهم است.

وی، آمادگی ملی پوشان برای شركت در مسابقات قهرمانی غرب آسیا را مطلوب دانست و گفت: تمام كاراته كاهای حاضر در اردو با نشاط و روحیه خوب و آمادگی جسمی مناسب تمرینات خود در اردو را پیگیری می كنند.

سرمربی تیم ملی كاراته با بیان اینكه ملی پوشان با جدیت و پشتكار زیادی آخرین تمرینات فنی خود را مرور می كنند، اظهار كرد: انگیزه برای كسب موفقیت در میان تك تك ملی پوشان موج می زند.

خواجه حسینی یادآور شد: با تغییر و كاهش برخی اوزان در مسابقات قهرمانی آسیا، با هشت كاراته كا در این رقابت ها حاضر خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی كاراته خاطر نشان كرد: با وجود انگیزه و آمادگی بالای ملی پوشان نباید حریفان خود را دست كم گرفته و آنها را از پیش بازنده حساب كنیم چرا كه در صورت داشتن چنین تفكری كه ناشی از غرور كاذب می شود، بدون شك ضربه می خوریم.

وی خاطر نشان كرد: تمام سعی و تلاش خود را می كنیم تا در رقابت های قهرمانی غرب آسیا نمایش خوب و شایسته ای از خود ارایه كرده و با دست پر از این مسابقات به كشور بازگردیم.

گزارش ایرنا حاكی است، مرحله پایانی اردوی تیم ملی كاراته بزرگسالان كه خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا كه 27 خرداد در جده عربستان برگزار می شود، آماده می كند، روز یكشنبه 21 خرداد در قزوین بكار خود پایان می دهد.

7392/616/ 640





:: برچسب‌ها: عشق , دختر , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: