صربستان المپیكی شد، كار ایران گره خورد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، تیم های ایران و صربستان در نخستین مسابقه امروز (شنبه) از ساعت 6:30 در سالن متروپولیتن شهر توكیو به مصاف هم رفتند و در پایان قهرمان اروپا با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

صربستان سه ست این مسابقه را با نتایج 30 بر 28، 30 بر 28 و 25 بر 22 به سود خود رقم زد تا هر سه امتیاز نصیب این تیم شود.

خولیو ولاسكو در این مسابقه هم تركیب اصلی و همیشگی خود یعنی علیرضا نادی، محمد موسوی، سعید معروف، فرهاد قائمی، امیر غفور، فرهاد ظریف و حمزه زرینی را به میدان فرستاد.

با این نتیجه ایران با همان 11 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند و صربستان كه 18 امتیازی شد قهرمانی خود را قطعی كرد تا سهمیه حضور در بازی های المپیك لندن را به دست بیاورد.

ایران در این شرایط برای كسب عنوان بهترین تیم آسیایی این رقابت ها باید در مسابقه فردا (یكشنبه) مقابل ژاپن به برتری برسد و در انتظار از دست دادن امتیاز توسط استرالیا در دو مسابقه امروز و فردای خود مقابل كره جنوبی و چین باشد.

ست نخست ( ایران 28 – صربستان 30)

پس از تغییر شرایط جدول رده بندی و بالا رفتن شانس تیم ملی ایران برای كسب سهمیه المپیك، بازیكنان ایران با روحیه ای بالاتر از بازی های گذشته مسابقه با صربستان را آغاز كردند.

قدرت بالای صربستان در این مسابقه باعث شد در آغاز ست به تدریج اختلاف امتیاز به سود این تیم رقم بخورد و تا امتیاز 17 بر 14 نیز پیش برود اما از این امتیاز روند كار تغییر كرد و هفت امتیاز پیاپی ایران را 21 بر 17 پیش انداخت.

این روند تا امتیاز 24 بر 22 نیز پیش رفت اما صرب ها كه از هم پاشیده به نظر می رسیدند با چند سرویس خوب نیكولا كواچویچ و البته حضور الكساندر آتاناسیجویچ در میدان، بازهم خود را باز یافتند و با برابر كردن امتیازات، در نهایت ست را با پیروزی تمام كردند.

امیر غفور با كسب هشت امتیاز در این ست نمایش درخشانی داشت اما نتوانست مانع از شكست تیم ملی ایران شود.

ست دوم (ایران 30 – صربستان 28)

سرویس های بسیار خوب بازیكنان صربستان به خصوص نیكولا كواچویچ و ماركو پودراسكانین در این ست هم دریافت عقب زمین ایران را با مشكل مواجه كرد و این تیم چند امتیاز از ایران پیش افتاد.

تلاش بازیكنان ایران در این ست هم باعث شد فاصله امتیازی جبران شود و با نتیجه 22 بر 20 از حریف پیش بیفتند اما همان اتفاق ست پیش تكرار شد و با ورود آتاناسیجویچ به میدان و سرویس های خوب بازیكنان صربستان این ست هم با نتیجه قبلی به پایان رسید.

ست سوم (ایران 22 - صربستان 25)

در این ست دیگر بازیكنان ایران نتوانستند روند نزدیك دو ست قبلی را ادامه دهند و خیلی زود فاصله امتیاز میان دو تیم بالا رفت.

سرویس های بسیار خوب بازیكنان صربستان در این مسابقه در مجموع شش امتیاز برای این تیم به دست آورد و استفاده پاسور این تیم از پاس های سرعتی دفاع روی تور ایران را با مشكلات زیادی مواجه كرد تا در نهایت هیچ امتیازی از این مسابقه نصیب ایران نشود.

ورزشی**2024**1553





:: برچسب‌ها: هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: