تاكید وزیر نیرو بر لزوم بهره برداری بموقع از پروژه‌های مهر ماندگار
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، 'مجید نامجو' امروز شنبه در سومین نشست روسای شورای هماهنگی استان ها، بر لزوم دقت و مدیریت صحیح همكاران صنعت آب و برق در عملیاتی شدن پروژه های مهم وزارت نیرو از جمله پروژه های مهر ماندگار، مسكن مهر، آمادگی كامل برای اجرایی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه ها و حمایت جدی از بخش خصوصی تاكید كرد.

وی با اشاره به 255 پروژه مهر ماندگار مربوط به صنعت آب و برق، گفت: پروژه‌هایی كه برای خرداد و تیر ماه سال جاری برنامه ریزی شده است، باید در موعد معین راه اندازی و بهره برداری شود.

وزیر نیرو همچنین با اشاره به سهم عمده وزارت نیرو در اجرایی شدن پروژه‌های مسكن مهر، گفت: وزارت نیرو در این خصوص نقش مهمی را بر عهده دارد و باید در بخش آب و برق همكاری‌های لازم را برای اجرای بهتر این پروژه‌ها انجام دهد.

نامجو همچنین در خصوص اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، از مدیران صنعت آب و برق خواست: تدابیر لازم را برای اجرایی شدن این امر مهم در نظر گرفته و آمادگی كامل را داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، اضافه كرد: امسال باید در استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی تحول بزرگی ایجاد شود و امیدواریم گزارش‌های خوبی از سوی استان‌ها در این خصوص دریافت كنیم.

اقتصام**2021**1954





:: برچسب‌ها: رنگ , آیفون , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: