فاز دوم هدفمندی یارانه ها در فرصت مناسبی اجرا شود
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا 'حسین ساسانی'روز یكشنبه در نشستی خبری با بیان اینكه فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها باید با تاخیر به اجرای درآید،اظهار داشت:باید ارزیابی از اجرای فاز اول هدفمندی صورت گیرد و نتایج بدست آمده از آن ، به طور دقیق مشخص شود تا بسترسازی لازم برای اجرای فاز دوم صورت گیرد.

وی افزود:هیچ جای دنیا سابقه ندارد كه یك پروژه ملی انجام شود و نتایج آن بررسی نشود بنابراین خواستار آن هستیم تا قبل از هر اقدامی برای اجرای فاز دوم این كار انجام شود.

ساسانی درباره بزرگداشت روز صنعت و معدن در 10 تیرماه سال جاری ،اظهار داشت:در این خصوص اقدام به برگزاری همایشی با عنوان كنكاشی پیرامون موانع و مشكلات مزمن تولید كرده ایم كه در سه پانل تخصصی در روز 30 خرداد برگزار می گردد.

دبیركل كنفدراسیون صنعت ایران گفت:در این پانل ها ارائه مطلوب توسعه صنعتی ،راه های نفوذ صنعت داخلی به بازار ملی و موانع تولید در كسب و كار و ارائه راهكارها و فرصت های بهبود مورد بررسی قرار می گیرد.

ساسانی با اشاره به تلاش 10 ساله برای تدوین استراتژی صنعتی عنوان داشت این امر تاكنون میسر نشده و هفتم تیرماه نیز همایشی با عنوان نگرشی نوین در راهكارهای توسعه برگزار می شود تا در آن به بررسی این موضوع پرداخته شود.

اقتصام**3917**1601





:: برچسب‌ها: زنده , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: