اعتبارنامه 3 منتخب مجلس نهم به كمیسیون تحقیق ارجاع شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، گزارش شعبه شماره 11 بررسی كننده اعتبارنامه‌های منتخبان مجلس نهم ملت در جلسه علنی امروز (یكشنبه) مجلس گزارش خود را از آخرین بررسی‌های این شعبه در زمینه اعتبارنامه‌های نمایندگان ارایه كرد.

سخنگوی شعبه 11 با قرائت این گزارش اعلام كرد كه این شعبه اعتبارنامه حامد قادرمرزی منتخب مردم قروه و دهگلان را مورد رسیدگی قرار داد و پس از آن كه اعتبارنامه این منتخب مورد اعتراض زهره طبیب‌زاده و حسین نجابت قرار گرفت در جلسه 17 خرداد ماه بررسی شد كه با اكثریت آرا اعتبارنامه قادرمرزی به تایید رسید.

وی یادآور شد: پس از مطرح شدن موضوع اعتبارنامه حامد قادرمرزی در صحن علنی، حسین نجابت و زهره طبیب‌زاده باردیگر به اعتبارنامه این منتخب اعتراض كردند و به همین دلیل پرونده منتخب قروه و دهگلان به كمیسیون تحقیق ارجاع شد.

سخنگوی شعبه 11 تصریح كرد: اعتبارنامه فتح الله حسینی منتخب مردم قصر شیرین كه در جلسات گذشته مورد اعتراض احمد توكلی قرار گرفت امروز نیز مورد اعتراض این نماینده قرار گرفت و به كمیسیون تحقیق ارجاع شد.

در ادامه این جلسه سخنگوی شعبه هفتم گزارش این كمیسیون را از اعتبارنامه سید مهدی موسوی نژاد قرائت كرد.

وی اظهارداشت: اعتبارنامه سید مهدی موسوی نژاد منتخب مردم دشتستان كه در جلسه نخست مورد اعتراض الیاس نادران و احمد توكلی قرار گرفته بود امروز مورد اعتراض احمد توكلی قرار گرفت و به كمیسیون تحقیق ارجاع شد.

سیام**9121**9132**1336





:: برچسب‌ها: خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: