توضیحات مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به اظهارات تهیه كننده فیلم راه بهشت
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش بامداد روز یكشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، سید احمد میرعلایی در این نشست خبری گفت: فیلم سینمایی 'راه بهشت' به كارگردانی 'مهدی صباغ زاده' اثری قابل تامل است.

وی یادآور شد: ما از این اثر سینمایی حمایت اندكی داشتیم زیرا زمانی درخواست برای حمایت یا مشاركت در تولید این اثر به بنیاد سینمایی فارابی رسید كه دكورهای این اثر ساخته شده بود.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی تصریح كرد: بودجه مالی بنیاد سینمایی فارابی در حمایت و مشاركت از آثار سینمایی محدود است و در نهایت فیلمنامه آثار سینمایی برای حمایت باید مورد تایید هیات بازبینی فیلمنامه در این بنیاد باشند.

به گفته میرعلایی، نیمی از فیلم های سینمایی در سی امین جشنواره فیلم فجر از بنیاد سینمایی فارابی وام گرفته اند و فیلم راه بهشت نیز در بخش وسایل و ابزار مورد نیاز برای تولید از حمایت این بنیاد برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: فیلمنامه فیلم سینمایی راه بهشت تمام عیار نبود و دست اندركاران این اثر تولید آن را نیز آغاز كرده بودند.

مهدی صباغ زاده نیز در ادامه تصریح كرد: من از فیلمنامه این اثر سینمایی حمایت می كنم و عقیده دارم نباید عدم حمایت از تولید این اثر سینمایی را در فیلمنامه آن جست و جو كرد.

حجت الاسلام محمد تقی انصاری نیز در واكنش به صحبت های میرعلایی گفت: اگر ما می خواستیم در انتظار حمایت ها بمانیم باید قید تولید فیلم راه بهشت را می زدیم ضمن آنكه برای ابزاری كه در ساخت فیلم از فارابی گرفته شد، چك دادیم.

وی تصریح كرد: متاسفانه متفكری در بخش فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی دیده نمی شود و جایگزین افراد با سوادی همچون 'رضا آقابالا' افرادی مسلط نیستند و من حرف های خود را بر اساس مستندات ارائه می كنم.

این تهیه كننده سینما از مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی درخواست كرد جلوی برخی روند های غیر معمول برای تولید آثار سینمایی گرفته شود.

این تهیه كننده سینما پیشتر از عدم حمایت بنیاد سینمایی فارابی از فیلم راه بهشت به عنوان اثری دینی انتقاد كرده بود.

نشست خبری فیلم سینمایی راه بهشت شنبه شب در سالن شماره 2 برج میلاد برگزار شد.

فراهنگ**1983**





:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: