انتقاد رسانه‌ها از ضعف یوفا در مقابله با بازار سیاه بلیت
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرگزاری فارس، چند روز پس از افتتاح پیکارهای یورو در شرایطی که امروز (دوشنبه) آخرین سری از پیکارهای دور اول از مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا انجام خواهد شد، نارضایتی زیادی در ارتباط با موضوع تهیه بلیت مسابقات برای هوادارانی که به اوکراین و لهستان سفر کرده‌اند، بوجود آمده است.

گروهی از هواداران که بدون پیش خرید بلیت‌ مسابقات مورد علاقه خود به دو کشور میزبان سفر کرده‌اند، در سه روز گذشته برای ورود به ورزشگاه به علت کمبود بلیت بصورت رسمی دچار مشکل شده‌اند. از این رو مجبور به تهیه آن در بازار سیاه شده‌اند. موردی که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به کنترل نامحسوس آن تاکید کرده و مقامات این سازمان مرتب عنوان کرده‌اند با حمایت نیروهای امنیتی محلی، با سوداگران مقابله می‌کنند.

با این حال همواره دلالان در محل ورزشگاه‌ها حضور دارند و مبادرت به فروش بلیت مسابقات به چند برابر بهای آن کرده‌اند.

در همین ارتباط نشریات دانمارکی که نمایندگان خبری خود را برای پوشش خبری مسابقه‌ها و همین طور ارسال اخبار اختصاصی تیم کشورشان در این رویداد روانه دو کشور یادشده کرده‌اند، ناکارآمدی یوفا و میزبانان مشترک را در مورد مبارزه با فروش بلیت در بازار سیاه مورد انتقاد قرارداده‌اند.

خبرنگار روزنامه اکستربلادت در گزارش خود عنوان کرده بهای بلیت پیکار دانمارک و هلند (روز شنبه) بصورت رسمی بین 120 تا 150 یورو قیمت داشته اما در بازار سیاه تا 900 یورو فروش شده است.

گزارشگر تلویزیون دولتی دانمارک نیز پس از پیروزی یک بر صفر تیم کشورش مقابل نارنجی‌پوشان عنوان کرد خارج از محوطه ورزشگاه متالیست خارکف، دلالانی را به چشم دیده که حتی 20 بلیت در دست داشته و به ارقام 700 تا 900 یورو به افراد متقاضی فروخته‌اند.

وی از این اتفاق به عنوان «تجارت پرسود دلالان در حضور ماموران یوفا و یورو 2012 » یاد کرد.

انتهای پیام/آ





:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو , کودک , عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: