فرمانده نیروی انتظامی از افزایش گستره تحت كنترل در مرزها خبر داد
نوشته شده توسط : breketid

سردار 'اسماعیل احمدی مقدم' روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگاران در بخش مرزی 'راز و جرگلان' بجنورد افزود: افزایش درصد كنترل مرزهای كشور با تشكیل فرماندهی مرزبانی از دو سال اخیر آغاز شده است.

وی گفت: تا قبل از تشكیل فرماندهی مرزبانی و آغاز كار این نیرو در استانها درصد كنترل مرزهای كشور از 32 درصد تجاوز نمی كرد.

او امكان كنترل 100 درصدی مرزها را محال خواند و ادامه داد: اما پیش بینی شده تا پایان برنامه پنجم توسعه كنترل مرزها به 80 درصد برسد.

فرمانده نیروی انتظامی به اعتبارات بخش مرزبانی كشور اشاره و بیان كرد: امسال اعتبارات خوبی در این بخش پیش بینی شده است.

وی از اختصاص هزار و 30 میلیارد ریال به بخش عمرانی و بیش از هزار میلیارد ریال دیگر به بخش دفاعی در راستای تقویت كنترل مرزهای كشور در سال جاری خبر داد.

سردار احمدی مقدم گفت: تنها در بخش دفاعی مرزبانی اعتبارات امسال نسبت به پارسال دو برابر شده است.

وی ادامه داد: اعتبارات اختصاصی امسال در بخشهایی از جمله تجهیز مرزبانی، شناورها، كنترل الكترونیكی، نظامهای هوشمند، آموزش و تجهیزات هزینه می شود.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه همچنین در خصوص بازگرداندن 'خاوری' مدیرعامل سابق بانك ملی به كشور گفت: به همكاری كانادا در بازگردان خاوری به كشور بدبین نیستیم هر چند قانون استرداد مجرمان یك الزام اخلاقی نسبی است.

سردار احمدی مقدم افزود: اگر آنها به تعهدات بین المللی خود عمل نكنند كسی نمی‌تواند آنها را مورد مؤاخذه قرار دهد اما ما از ظرفیت قوانین بین‌المللی برای بازگرداندن خاوری استفاده می كنیم.

وی در خصوص اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در فصل تابستان نیز گفت: امسال نیروی انتظامی برای مقابله با موارد غیراخلاقی در تابستان برنامه هایی را ساماندهی كرده تا امنیت و آرامش را برای مردم در تفرجگاهها تامین كند.

او درباره طرح جمع آوری ماهواره نیز گفت: نصب تجهیزات ماهواره ای ممنوع است و هركس اقدام به این كار كند تخلف مرتكب شده و با وی برخورد می شود.

وی افزود: در یك سال اخیر عملكرد نیروی انتظامی در برخورد با نصب تجهیزات ماهواره قابل مشاهده، از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده كه در این خصوص مردم نیز همكاری خوبی داشته اند و انتظار می رود این همكاری ادامه یابد.

فرمانده نیروی انتظامی از دستگاه قضایی نیز خواست با قاطعیت بیشتری در این زمینه وارد عمل شود.ك/2

623/626





:: برچسب‌ها: کالیفرنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: