رادیوی روسی: ملت سوریه فریب دسیسه های خارجی را نخواهد خورد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، در گزارش 'صدای روسیه' گفته شده است: گروه های خرابكار و تروریست از تاكتیك قتل و كشتار مردم برای بی ثبات كردن اوضاع سوریه استفاده می كنند.

منبع خبری روسی افزود: نیروهای امنیتی سوریه یكی از عوامل خرابكار در منطقه 'الخفا' در این كشور را شناسایی كردند كه با عناصر خارجی در تركیه ارتباط داشت و درصدد سازماندهی قتل گروهی از مردم سوریه بود.

در گزارش رادیوی روسی اضافه شده است: هدف گروه های مسلح ضددولتی در سوریه بی ثبات كردن اوضاع و گسترش ابعاد مناقشه در این كشور به سطح جنگ داخلی می باشد.

'محمد شرتخ' یكی از رهبران محلی حزب حاكم بعث سوریه در استان 'الحفا' به 'صدای روسیه' گفت: مخالفان دولت تلاش های زیادی برای نیل به اهداف خود می كنند كه از آن جمله كشتار مردم برای ایجاد نارضایتی عمومی است، اما مردم سوریه فریب توطئه های آنها را نخواهند خورد.

وی افزود: در استان الحفا وضعیت آرام است و فقط در شهر حما كه در مجاور مرز تركیه قرار دارد، گروه های مسلح از این كشور نفوذ كرده و چندین ساختمان عمومی و دولتی و اماكن خصوصی را به آتش كشیدند.

وی افزود: ارتش توانست این حمله را دفع كرده و شمار زیادی از جنگجویان را به اسارت بگیرد و در حال حاضر وضعیت تحت كنترل است.

رادیوی روسی در پایان گزارش خود با اشاره به پشتیبانی گسترده مردم سوریه از دولت این كشور خاطرنشان كرد: تروریست ها و عوامل خرابكار در سوریه به اهداف خود دست نخواهند یافت و دولت و مردم سوریه با همدلی برای میهن خود مبارزه خواهد كرد.

اروپام/2242**518





:: برچسب‌ها: آیفون , جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: