هنرمندان ایرانی در جشنواره تئاتر استیج آلمان حضور می یابند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، شهرام كرمی دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر كودك و نوجوان در این باره گفت: به دعوت دبیر جشنواره 'استیج' كودك و نوجوان آلمان در كنار محمد عاقبتی به عنوان مهمانان و نمایندگان مركز استیج ایران در این جشنواره حضور خواهیم یافت.

وی ادامه داد: جشنواره 'استیج' كودك و نوجوان آلمان از 25 خردادماه تا چهار تیرماه در شهر اشتوتگارت آلمان برپا می شود و در این جشنواره 30 اثر نمایشی ویژه كودك اجرا می شود.

كرمی تاكید كرد: هدف از سفر به آلمان شركت در این جشنواره، انتخاب آثار برای جشنواره كودك و نوجوان همدان و ایجاد تعامل برای همكاری های بعدی است.تاكنون آثاری از 20 كشور، متقاضی حضور در جشنواره كودك و نوجوان همدان شده اند؛ اما با توجه به ظرفیت این جشنواره، حداكثر 10 اثر نمایشی به جشنواره راه پیدا خواهند كرد.

وی گفت: در كنار محمد عاقبتی سعی می كنیم با حضور در استیج كودك و نوجوان آلمان، آثار مناسبی را برای شركت در جشنواره بین المللی تئاتر كودك و نوجوان همدان انتخاب كنیم.

نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر كودك و نوجوان مهرماه سال جاری به دبیری شهرام كرمی در همدان برگزار می شود.

** عبدالله آتشانی تازه‌ترین نمایش خود را برای كودكان و نوجوانان روی صحنه می‌برد

نمایش 'رینارد روباهه' به كارگردانی عبدالله آتشانی از چهارم تیرماه در تالار هنر به صحنه می‌رود.

آتشانی این نمایش را با متنی از 'آرتور فاكویز' و ترجمه مریم سلطانیان برای اجرا در تالار هنر آماده كرده است كه اجراهای این نمایش از روز چهارم تیرماه سال جاری و راس ساعت 18 شروع می‌شود.

این نمایش كه برای گروه سنی كودك و نوجوان تولید شده، داستان جنگلی را بازگو می‌كند كه در آن 'رینارد روباهه' به مدت یك سال محكوم می‌شود به این كه نباید از او حقه و كار خلافی سر بزند. با این حال،او برخلاف قانون تصویب‌شده توسط سلطان جنگل، به آزار دیگر حیوانات جنگل ادامه می‌دهد.تا این‌كه...

مجید امیری، مریم آشوری، بهنام شرفی، رضا نعمتیان، مسعود جوادیان، شاقینه كاراپتیان و عبدالله آتشانی بازیگران این نمایش موزیكال كودكانه هستند.

نمایش 'رینارد روباهه' از زمان یادشده، هر روز جز شنبه‌ها در تالار هنر پذیرای علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود.

فراهنگ**9266





:: برچسب‌ها: بهار , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: