امیدواری پرتغال با پیروزی در مقابل دانمارك
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا این مسابقه عصر چهارشنبه به وقت محلی (13 ژوئن، 24خرداد) در ورزشگاه لووف اوكراین برگزار شد و پرتغال كه در اولین بازی خود نتیجه را به آلمان واگذار كرده بود و به پیروزی در دیدار دوم به شدت نیاز داشت،موفق شد در دقایق پایانی مقابل دانمارك با به ثمر رساندن سومین گل خود، سه امتیاز شیرین این دیدار را به نام خود ثبت كند.

در این مسابقه كه به قضاوت 'كرگ تامسون' داور اسكاتلندی در حضور نزدیك به 30 هزار تماشاگر برگزار شد،پرتغال با ضربه سر زیبای پپه مدافع رئال مادریدی خود در دقیقه 24 مسابقه به گل دست یافت.

دومین گل پرتغال در دیدار مقابل دانمارك نیز در دقیقه 36 نیمه اول توسط پوستیگا به ثمر رسید تا یاران كریس رونالدو با روحیه ای دوچندان به بازی ادامه دهند.

دقایقی بعد اما این بازیكنان دانمارك بودند كه در یك كار گروهی زیبا یكی از گل های خورده را تلافی كردند.این گل توسط بندنر و با ضربه‌ی سر وارد دروازه پرتغال شد.

نیمه دوم این بازی نیز با اشتهای فراوان مهاجم تشنه پرتغالی ها، رونالدو ادامه یافت اما این بازیكن فرصت های متعددی را از دست می داد و حتی یك موقعیت مناسب گلزنی را با بی دقتی از دست داد.

دانماركی ها در دقیقه 80 بازی مزد زحمات خود را گرفتند و بندنر برای دومین بار موفق به گلزنی شد اما شیرینی تساوی در بازی دوم و كسب چهار امتیاز چندان دوام نیاورد و 7 دقیقه بعد این پرتغالی ها بودند كه توسط سیلوستره وارِلا دروازه‌ دانمارك را برای بار سوم باز كنند و این مسابقه در نهایت با ثبت 94 دقیقه وقت اضافه از سوی داور با همین نتیجه به پایان رسید.

پرتغال و دانمارك بعد از انجام دو بازی 3 امتیاز كسب كرده‌اند. صعود هر دو تیم به مرحله‌ی یك‌چهارم نهایی یا وداع آنها با یورو 2012 به نتیجه‌ی دیدار آنها در بازی سوم بستگی دارد. پرتغال در بازی سوم با هلند روبه‌رو می‌شود و دانمارك به مصاف آلمان می‌رود.

دومین بازی امشب از گروه دوم بین تیم های آلمان و هلند برگزار می شود كه نیمه اول این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سودآلمان خاتمه یافته است.

اروپام** 2051** 1701





:: برچسب‌ها: زن ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: