كیفیت خدمات درمانی و بیمه ای با ورود نیروهای جدید افزایش می یابد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی تامین ، 'سعید مرتضوی' صبح روز پنجشنبه از حوزه محل برگزاری آزمون استخدامی صندوق تامین اجتماعی در دانشگاه امیركبیر و مجتمع آموزشی البربازدید كرد و افزود: استقبال گسترده از این آزمون در سراسر كشور نشانگراعتماد داوطلبان به آینده شغلی مطمئن در بخش های درمانی و بیمه ای صندوق تامین اجتماعی است.

وی ادامه داد: شركت كنندگان درآزمون استخدامی صندوق تامین اجتماعی در صورت پذیرفته شدن در آزمون ،مصاحبه علمی و گزینش مقدماتی در نیمه دوم تیر ماه سال جاری فعالیت خود را در مراكز درمانی و بیمه ای صندوق تامین اجتماعی آغاز خواهند كرد .

مرتضوی تعداد شركت كنندگان دراین آزمون را بیش از 98 هزار نفر عنوان كرد و افزود : پذیرفته شدگان برای اشتغال در 21 رسته شغلی به مراكز درمانی و بیمه ای سراسر كشور معرفی می شوند.

وی ادامه داد: بیش از 60 درصد این نیروها در رشته های شغلی پزشكی و پیراپزشكی و در بیمارستان ها و مراكز درمانی جدید الاحداث مناطق مختلف كشور از جمله مناطق محروم به كار گرفته خواهند شد .

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی از افتتاح بیمارستان های تامین اجتماعی ماهشهر و یاسوج در آینده نزدیك خبر داد و گفت : با جذب نیروهای مورد نیاز این دو مركز درمانی بزرگ ، آرزوی دیرینه جامعه كارگری و بازنشستگی این دو شهرستان و شهر های مجاور تحقق یافته و شاهد افزایش پوشش خدمات درمانی در دو استان خوزستان و كهگیلویه و بویر احمد خواهیم بود .

مرتضوی ، 'درمان' را تابلوی خدمات صندوق تامین اجتماعی عنوان كرد و با یادآوری این نكته كه یكی از عوامل كاهش رضایت مندی بیمه شدگان به ویژه در مراكز درمانی ، كمبود نیروی انسانی است، افزود: تعداد قابل توجه ای از پذیرفته شدگان این آزمون در حوزه درمان ، نیروهای بالینی از جمله پزشك ، پرستار ، ماما و دیگررشته های گروه پزشكی و پیراپزشكی هستند.

وی توضیح داد: با جذب این نیروها به مراكز درمانی ضمن اجرای تكلیف قانونی و ارتقای بهره وری نیروهای بالینی ، كیفیت خدمات نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت كه امیدواریم این مساله موجب افزایش رضایت مندی بیمه شدگان از خدمات درمانی شود .

مرتضوی تاكید كرد: به همه استان ها و مسوولان برگزاری آزمون ابلاغ شده است كه پس از برگزاری آزمون حد اكثر ظرف مدت یك هفته نتایج آزمون اعلام شود.

وی افزود: همچنین حداكثر ظرف دو هفته پس از اعلام نتایج ، مراحل مصاحبه و گزینش علمی انجام و پذیرفته شدگان باید مشغول خدمت شوند.

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی یادآورشد كه تمام پذیرفته‌شدگان در این آزمون به صورت استخدام پیمانی جذب صندوق تامین اجتماعی خواهند شد.

مرتضوی افزود:افرادی كه بعد از مصاحبه علمی و گزینش مقدماتی فعالیت خود را در رشته شغلی مربوطه آغاز كردند ، برای انجام مراحل گزینش نهایی به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد:در صورتی كه صلاحیت آنان مورد تایید قرار گرفت احكام استخدام پیمانی صادر و به صورت قطعی به كاروان خدمتگزاران صندوق تامین اجتماعی خواهند پیوست .

به گفته مرتضوی، افرادی نیز كه به دلایل مختلف صلاحیت آنان احراز نشود نیروهای ذخیره جایگزین این افراد خواهند شد .

**افزایش یكصدهزار تومانی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق تامین‌اجتماعی

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی همچنین با یادآوری اینكه تعهدات دولت به صندوق تأمین‌اجتماعی در قالب واگذاری سهام 21 شركت به ارزش 35 هزار میلیارد تومان انجام شده است، گفت: شركت جدیدی برای اداره این سهام در شرف تشكیل است.

مرتضوی افزود: از محل درآمد سهام این شركت‌ها از ابتدای سال‌جاری به مجموع حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران مبلغ یكصد هزار تومان افزوده خواهد شد.

به گفته وی، پرداخت این مبلغ از هفته تامین‌اجتماعی در نیمه دوم تیرماه ، آغاز می شود.

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی گفت: امیدواریم با تكمیل برنامه‌های تحولی شركت جدید تا پایان سال بتوانیم به حقوق و دریافتی بازنشستگان و مستمری‌بگیران مبلغ 200 هزار تومان اضافه كنیم تا بخش قابل توجهی از مشكلات معیشتی این عزیزان برطرف شود.

اجتمام**9185





:: برچسب‌ها: سیاه , سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: