چگونگی فروش بیمه های درمان خانواده اعلام شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز یكشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا،' علیرضا هادی' افزود: بیمه درمان خانواده در واقع بیمه درمان تكمیلی برای خانواده و یا مجردان است.

به گفته ی وی ، بیمه درمان خانواده از لحاظ شرایط انتخاب افراد، میزان حق بیمه، تعهدات بیمه گر و ... با بیمه درمان گروهی متفاوت و نیازمند طراحی و محاسبات خاص خود است.

هادی تصریح كرد:در طرح اولیه این بیمه كه در حال حاضر در تهران در حال اجرا است و به تدریج دركل كشور اجرایی خواهد شد، هزینه درمان برای موارد بستری تا سقف 150 میلیون ریال و هزینه های پاراكلینیكی مانند آندوسكوپی،نوارمغز،سی تی اسكن و ... تا سقف سه میلیون ریال تحت پوشش قرار گرفته است .

وی از بررسی طرح های دیگر با تعهدات متنوع تر و بیشتر خبر داد و گفت: این طرح ها به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

به گفته ی هادی، در یكی از طرح های جدید كه در دستور كار كارشناسان و محاسبان است، زایمان تا میزان و تعهدات مشخصی تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

عضو هیات مدیره شركت بیمه دانا در خصوص بیمه خدمات درمانی یا تأمین اجتماعی تصریح كرد: در این بیمه الزاما متقاضی نباید تحت پوشش بیمه های پایه مثل تأمین اجتماعی و خدمات درمانی باشد و مشاغل آزاد مانند كاسب ها، تعمیركاران، مدرسین آموزشگاه ها، افرادی كه كار نیمه وقت دارند و یا در منزل كار می كنند و ... می توانند از مزایای این بیمه بهره مند شوند.

گفتنی است ، ' سید محمد كریمی' رئیس كل بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران هفته گذشته اخباری را مبنی بر آغاز فروش بیمه های درمان خانواده اعلام كرده بود.

اقتصام** 9141 **1561





:: برچسب‌ها: دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: