دیدار صمیمی مسوولان بهزیستی با خانواده های زیر پوشش در شهرستان ورامین
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، در پنجمین طرح آفتاب بهزیستی كه از صبح جمعه با حضور جمعی از مسئولان و فرماندار شهرستان ورامین و 750 نفر از خانواده های تحت پوشش بهزیستی این شهرستان آغاز شد، خانواده ها از نزدیك مشكلات و مسایل خود را با 'همایون هاشمی' رییس سازمان بهزیستی كشور و معاونین وی مطرح كردند.

طرح آفتاب با محوریت آموزش فرهنگی، توانمند سازی اجتماعی - بهزیستی، به منظور دیدار مستقیم مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی كشور از ابتدای سال جاری در بوستان های پایتخت آغاز شده و قرار است در شهرستان های استان تهران نیز اجرا شود.

این طرح با محوریت 'مهر هشتم' (اعزام به مشهد مقدس)، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی، جشنواره فرهنگی و آموزشی، نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری برگزار می شود.

بر اساس این گزارش ،رییس اداره بهزیستی شهرستان ورامین در این مراسم، گفت: بهزیستی این شهرستان اكنون پنج هزار معلول و یك هزار خانواده را تحت پوشش خود دارد.

بهروز هیودی با بیان اینكه 66 مركز تحت نظارت بهزیستی در شهرستان ورامین دایر شده است، افزود:بهزیستی تلاش می كند تا خدمات قابل توجی را در امور اجتماعی، پیشگیری و توانبخشی به افراد تحت پوشش ارائه كند.

همچنین در این مراسم، جمعی از مددجویان در قالب طرح زنان همیار با طبخ غذاهای خانگی در مسابقه ای در این مراسم شركت كردند.

پزشك رایگان و كارشناسان كار درمانی در پارك خانواده شهرستان ورامین نیز حضور داشته و مشاوره های لازم را به خانواده های معلول ارائه می كنند.

طرح آفتاب تا كنون روزهای جمعه در پارك هنرمندان ، بوستان های آزادگان و فدائیان اسلام و شیرخوارگاه آمنه اجرا شده است.

اجتمام** 9134** 1379**1580





:: برچسب‌ها: جشن تولد , هاوایی , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: