'همبانك سینا' با مشاركت اپراتور همراه اول راه اندازی می شود
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی بانك سینا، این خدمت جدید از روز دوشنبه 29 خرداد ماه و همزمان با عید مبعث به مشتریان بانك سینا عرضه می شود.

اولین محصول مشترك بانك سینا با اپراتور همراه اول در جلسه ای مشترك با حضور 'عبدالناصر همتی' مدیرعامل بانك سینا،'وحید صدوقی' مدیرعامل اپراتور همراه اول، 'حمیدرضا نیكوفر' قائم مقام مدیرعامل شركت ارتباطات سیار ایران،' ولی الله فاطمی' مدیرعامل شركت خدمات نرم افزاری توسن و جمعی از مدیران و مسئولان بانك سینا، همراه اول، جیرینگ و توسن عملیاتی شد.

در این جلسه صدوقی مدیرعامل اپراتور همراه اول، توسعه خدمات نوین و پیشرفته از طریق همراه اول را ضرورت جامعه امروز دانست و همتی مدیرعامل بانك سینا، دستیابی به این خدمت جدید را تحقق بخشی از ماموریت بانك سینا در تامین نیازهای بانكی جامعه امروز معرفی كرد.

بنا به همین گزارش، بانك سینا با مشاركت همراه اول؛ همبانك سینا كه بانكداری همراه مبتنی بر بستر USSD است را عملیاتی و راه اندازی كرد.

'همبانك سینا' بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار بر روی تمامی گوشی های تلفن همراه و فقط با گرفتن كد # 727 * قابل استفاده می باشد.

از این پس مشتریان بانك سینا می توانند با استفاده از 'همبانك سینا' در هر زمان و مكان، حتی در خارج از ایران بدون هزینه رومینگ از خدمات انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ، دسترسی به اطلاعات حساب ها، مانده گیری، عملیات بین بانكی ساتنا و پایا، پرداخت اقساط تسهیلات و مدیریت چك و بسیاری خدمات بانكی دیگر بهره مند شوند.

از مزایای 'همبانك سینا' می توان به امنیت، سرعت، دقت و سادگی در استفاده و پوشش تمامی گوشی ها تلفن همراه بدون نیاز به نصب هر گونه نرم افزار در هر جا و مكان اشاره كرد.

اقتصام** 9141





:: برچسب‌ها: حیوانات , سرگرمی , موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: