تمامی برگزیدگان جشنواره علی اكبر(ع) مورد حمایت قرار می گیرد
نوشته شده توسط : breketid

محمود سالاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: جشنواره حضرت علی اكبر(ع) با هدف كشف، حمایت و آموزش جوانان نخبه كشور در 13 بخش مجزا برگزار می شود كه بخش هنرهای نمایشی به عنوان یكی از هفت بخش هنری این رویداد با هدف شناسایی جوانان نخبه و مستعد هنر نمایش در كشور در حال انجام ماموریت ها و فعالیت های خود است.

وی ادامه داد: در آغاز ما از كانال انجمن هنرهای نمایشی و دفاتر حوزه هنری در سراسر كشور و همچنین توزیع فراخوان سراسری جهت معرفی و شناسایی هنرمندان جوان و فعال در تئاتر كشور برای آغاز فعالیت ها این رویداد كار خود را آغاز كردیم و بعد از دریافت آثار هنرمندان به داوری و انتخاب آثار برتر با حضور داوران نخبه و هنرمندان صاحب نظر در زمینه تئاتر پرداختیم.

سالاری به توجه اعضای هیات داوران به مجموعه فعالیت های جوانان در عرصه های تخصصی هنر نمایش در طول دوران فعالیت آنها اشاره كرد و گفت: اینطور نبوده كه تنها بر اساس یك یا دو نمایش رسیده به انتخاب جوانان مستعد پرداخته باشیم بلكه مكاتبات و تحقیقات تخصصی هیات داوران از سوی مجاری رسمی برای شناسایی هنرمندان جوان و مستعد در این جشنواره صورت گرفته است.

وی توضیح داد: بر همین اساس یكی از اصلی ترین معیارهای انتخاب هیات داوران مجموعه فعالیت های هنرمندان جوان و فعال نمایش در كشور بود و در این میان با استعدادها و نیروهای بالقوه و شایسته ای برخورد كردیم كه بی شك با حمایت و آموزش های تخصصی به آنها می توانیم به بالندگی هنر نمایش ایران در آینده امیدوارتر باشیم.

مدیر بخش نمایش جشنواره حضرت علی اكبر(ع) با تاكید بر حمایت همه جانبه مسوولان و دست اندركاران این رویداد از برگزیدگان گفت: برگزاری كلاس های تخصصی و اعزام اساتید مجرب به استان ها برای ارتقای سطح دانش تجربی، علمی، عملی و اجرایی جوانان فعال و هنرمند و تهیه آرشیوی منسجم از عموم فعالیت های این هنرمندان از مهمترین اقدامات حمایتی جهت ادامه راه برگزیدگان این رویداد است كه با جدیت از سوی مسوولان برگزاری این جشنواره پیگیری خواهد شد.

اختتامیه جشنواره حضرت علی اكبر(ع) در بخش های سینما، موسیقی، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی 30 خرداد با حضور ویزر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر ورزش و جوانان در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

فراهنگ**





:: برچسب‌ها: غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: