بیکاری در 18 ایالت آمریکا افزایش یافت
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی دلماروانو ، وزارت کار آمریکا افزود طی ماه می نرخ بیکاری در 18 ایالت این کشور با رشد روبرو شده که این میزان رشد در نه ماه اخیر بی سابقه بوده است .

بر اساس این گزارش ، وزارت کار آمریکا اعلام کرد نرخ بیکاری در 14 ایالت این کشور نیز طی ماه می با کاهش روبرو شده است . در ماه آوریل نرخ بیکاری در 37 ایالت آمریکا با کاهش روبرو شده بود .

بر این اساس ، نرخ بیکاری در 18 ایالت آمریکا نیز طی ماه می ثابت بوده است . بر این اساس نرخ بیکاری آمریکا از 8.1 درصد در ماه آوریل به 8.2 درصد در ماه می رسیده است . این برای نخستین بار در یک سال اخیر است که نرخ بیکاری آمریکا با افزایش روبرو شده است .

اقتصاد آمریکا طی ماه می تنها 69 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است . ایالت کالیفرنیا با 33900 فرصت شغلی بیشترین رکورد را در بین سایر ایالتهای آمریکا در اختیار دارد . اوهایو نیز با 19600 فرصت شغلی در رتبه بعدی قرار گرفته است . ایالت کارولینای شمالی نیز طی ماه می با افت 16500 فرصت شغلی روبرو شده است و پس از آن ایالت پنسیلوانیا با 10 هزار فرصت شغلی از دست رفته قرار دارد .

این گزارش افزود ایالت نوادا با نرخ بیکاری 11.6 درصدی بالاترین بیکاری را در بین ایالتهای آمریکا در اختیار دارد . پس از آن رود آیلند با 11 درصد و کالیفرنیا با 10.8 درصد قرار دارند . داکوتای شمالی نیز با 3 درصد پایین ترین نرخ بیکاری را در اختیار دارد و نبراسکا نیز با 3.9 درصد در رتبه بعدی است .





:: برچسب‌ها: سگ , هالووین , حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: