آنانی كه عظمت جمهوری اسلامی ایران را كتمان می كنند، كافرند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا, 'محمد علی پورموسوی' روز یكشنبه در كمیسون دانشجویی استان همدان در فرمانداری ویژه ملایر افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف در جهان پیشتاز است و این امر بر كسی پوشیده نیست.

وی تصریح كرد: خیزش های منطقه و شعارهایی كه در كشورهای اسلامی در حال نتیجه دادن است، اینها صدا و نوای امام راحل (ره) و رهبری است كه در این كشورها تكرار می شود.

پورموسوی بیان داشت: همچنین شعارهای ظلم ستیزانه ای كه ملت ایران در خصوص قسط و عدل اسلامی مطرح می كنند، نیز امروز در كشورهای اروپایی و آمریكایی تكرار می شوند.

وی خاطر نشان كرد: اروپا كه زمانی مركز تفرج جاهلی مدرن بود و روزی جلوه هایش در آنجا نمود داشت، امروز به آخر خط رسیده و چون نمی تواند این فضاها را تقویت كند، حالا به جان هم افتاده اند.

مدیركل سیاسی وزارت كشور ادامه داد: طبق گفته كارشناسان، در آینده غرب حقوق بشر را رها می كند، چون دستش رو شده و اعتبار خود را از دست داده است.

پورموسوی اعمال تحریم ها علیه ایران را دسیسه ای دیگر از سوی دشمنان عنوان كرد و گفت: اعمال این تحریم ها، سزای مردانگی، ایستادگی، سخن حق گفتن و ظلم ستیزی ملت ایران است و ما به آن افتخار می كنیم.

وی افزود: هم اكنون بابت این ایستادگی و ظلم ستیزی بها می دهیم و هیچ هراسی از ترفندها و تحریم های دشمنان نداریم.

وی با تاكید بر اینكه ایران همواره در تمامی عرصه ها سربلند و پیروز بوده است، اذعان داشت: در جنگ نرمی كه هم اكنون دشمنان علیه ایران به راه انداخته اند، باید موفق عمل كنیم.

مدیر كل سیاسی وزارت كشور نقش و رسالت دانشگاهیان را در این عرصه بسیار خطیر دانست و تصریح كرد: میدان، میدان مبارزه، تهاجم و دفاع است، میدان مردانی است كه این قدرت الهی را درك كرده و در این مسیر نورانی حركت كنند.

پورموسوی ادامه داد:‌ در آینده یك چرخش تمدنی در جهان ایجاد می شود كه در این چرخش، اسلام، بعثت پیامبر(ص)، رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری جریان ساز و حركت آفرین بوده است.

وی تاكید كرد: هر كس این قدرت را درك نكند، به درد نظام جمهوری اسلامی ایران نمی خورد.

پورموسوی بیان داشت: از این جهاد عظیمی كه خداوند پیش روی ما قرار داده، همه مردم و مسوولان باید سربلند و موفق بیرون بیایند.

وی خاطر نشان كرد: امروز پیوند رهبری و مردم، یك جریان به هم پیوسته است و مقتدرانه در برابر همه مشكلات و مسایل ایستاده اند.

7528/551/320





:: برچسب‌ها: سان , ماکرو , شب ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: