ریشه جدایی اغلب زوج ها از یكدیگر مسایل و مشكلات جنسی است
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا ، سید كاظم فروتن روز یكشنبه در مراسم افتتاح كلینیك سلامت جنسی و سلامت روان جامعه نگر در زنجان، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، در خانواده‌هایی كه مسائل جنسی در زوج‌ها برطرف شده، مشكلات خانواده‌ها نیز فروكش كرده است.

وی اظهار كرد: خانواده‌هایی كه مسائل جنسی، زناشویی و ارتباطات عاطفی زن و شوهر در آنها مناسب نیست، والدین در تربیت فرزندانشان ناموفق بوده‌اند و عمده این فرزندان مستعد انحرافات فرهنگی و اخلاقی می باشند.

فروتن، بابیان اینكه رفع مشكل طلاق های جنسی جز با اصلاح نگرش‌ها و آموزش‌های پس از ازدواج میسر نخواهد شد، یادآورشد: مشكلات اقتصادی نه تنها عامل اصلی طلاق نیست بلكه علت نیمی از طلاق ها مسایل زناشویی است.

رییس كلینیك سلامت جنسی خانواده گفت: برخی نظام های غربی با پخش برنامه های غیراخلاقی در شبكه های ماهواره بروی مسائل فرهنگی خانواده ها تاثیر منفی گذاشته و جوانان را به سوی انحراف می كشانند.

عضو هیأت علمی دانشگاه شاهد، به پایمال شدن قداست خانواده ها در پخش برنامه های ماهواره اشاره كرد و گفت: راه اندازی كلینیك های سلامت جنسی و روانی می تواند مرجع مناسبی برای پاسخگویی به مشكلات و سوالات جوانان باشد.

وی با اشاره به نشاط خانواده و تاثیر آن بر روحیه فرزندان افزود:‌ عدم درك متقابل والدین نسبت به یكدیگر می تواند مشكلات روانی در خانواده و جامعه ایجاد كند.

به گفته رییس كلینیك سلامت جنسی خانواده ، احترام متقابل زن و مرد به یكدیگر در سلامت روحی و افزایش محبت در تحكیم خانواده نقش بسزایی دارد.

/522/7325/245





:: برچسب‌ها: توکیو , اسکاتلند ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: