همكاری موثر تلویزیون و سینما موجب توسعه هنر هفتم می شود
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، سید محمد حسینی در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره فیلم های ویدیویی تهران كه امشب در تالار ایوان شمس برگزار شد گفت: بخش مسابقه فیلم های ویدیویی پیشتر در سایه رقابت آثار سینمایی بلند در جشنواره فیلم فجر قرار داشت و برگزاری مستقل جشنواره فیلم های ویدیویی موجب ایجاد رقابت میان فیلمسازان در این عرصه و آسیب شناسی تولید فیلم های ویدیویی می شود.

وی با تبریك مبعث رسول اكرام (ص) یادآور شد: پیام پیامبر اكرم (ص) كه اخلاق، معنویت، مودت و نوع دوستی است باید با رفتار ما به جهانیان معرفی شود و مردم دنیا شیفته محبت، دوستی و مودت هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه تاكید كرد: تولید آثار ویدیویی كار ساده ای نیست و امیدوارم مسیر فعالیت نسل جوان در زمینه تولید فیلم های ویدیویی بیش از پیش فراهم شود.

حسینی با اشاره به حضور آثار ویدیویی دیگر كشورهای دنیا در نخستین جشنواره فیلم های ویدیویی اظهار امیدواری كرد كه از تولیدات ارائه شده به نخستین جشنواره فیلم های ویدیویی به نحوی شایسته در شبكه نمایش خانگی و شبكه های تلویزیونی استقبال شود.

وی گفت: همكاری سینما و تلویزیون در توسعه هنر هفتم در كشور موثر است و امیدوارم صدا و سیما با خرید آثار سینمایی حامی سینما در كشور باشد و با توجه به نیاز شبكه های تلویزیونی به پخش فیلم، می توان از آثار سینمایی برای پركردن برنامه های این رسانه استفاده كرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: امیدوارم فیلم های كشورمان در هفته های فیلم حضوری مستمر داشته باشند و آثار سینمایی به زبان های مختلف ترجمه شده و با نمایش در دیگر كشورها، فرهنگی ایرانی اسلامی را برای مردم جهان به تصویر بكشند.

در ادامه این مراسم سید محمد حسینی با اهدای لوح تقدیر به سید عزت الله ضرغامی رییس رسانه ملی از حمایت های وی از سینما تقدیر كرد.

نخستین جشنواره فیلم های ویدیویی از 28 خرداد تا دوم تیرماه در تهران، ابوموسی و استان گیلان برگزار می شود.

فراهنگ**1983**536





:: برچسب‌ها: معماری , چشم انداز ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: