حضور موفق در بازی های آسیایی 2014 هدف اصلی فدراسیون ژیمناستیك است
نوشته شده توسط : breketid

'جعفر درویش زاده' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به كار گرفتن خرد جمعی، استفاده از نیروهای كارآمد سراسر كشور و استعدادیابی از نخبگان این رشته نیز از دیگر اهداف فدراسیون ژیمناستیك است.

وی گفت: فعال كردن آكادمی ژیمناستیك در سالن فدراسیون ژیمناستیك، از دیگر برنامه های این فدراسیون محسوب می شود كه با اجرای آن، تشكیل اردوها و برگزاری كلاس های سولیداریتی نیز در دستور كار قرار خواهد گرفت.

رییس فدراسیون ژیمناستیك در ادامه اظهار داشت: همكاری نزدیك هرچه بیشتر بین این فدراسیون و وزارت آموزش و پرورش از دیگر برنامه های ما است كه با بكارگیری 110 نفر از مربیان ژیمناستیك در قالب كلاس های كارگاهی، شاهد تحول مهمی در این زمینه خواهیم بود.

درویش زاده گفت: فدراسیون ژیمناستیك، استخدام و استفاده از مربیان نخبه خارجی كه با دانش روز ورزش ژیمناستیك آشنایی كامل داشته باشند، را در دستور كار خود قرار داده و در این راستا، مربیان كشورهایی همچون چین، روسیه، آلمان، كره جنوبی و اوكراین مدنظر قرار دارند.

وی افزود: مربیان خارجی علاوه بر نظارت بر تمرین ملی پوشان ژیمناستیك، به استان های سراسر كشور اعزام خواهند شد تا نخبگان و چهره های مستعد ورزش ژیمناستیك را شناسایی كرده و به اردوی تیم ملی ژیمناستیك ایران دعوت كنند.

وی گفت: برای بانوان نیز برنامه ریزی های گسترده ای داریم كه از جمله آن در نظر داریم بانوان را به كلاس های بین المللی داوری ژیمناستیك در كشورهای خارجی اعزام كنیم.

وی گفت: تا كنون دو تن از بانوان برای قضاوت به رقابت های بین المللی آمادگی جسمانی و آیروبیك در بلغارستان اعزام شده اند.

درویش زاده گفت: برای تربیت مدرس نیز یك مربی مرد به ژاپن اعزام شده است و درصدد هستیم كلاس های مربیگری ژیمناستیك را در سطح كشورهای منطقه در ایران برگزار كنیم.

رییس جدید فدراسیون ژیمناستیك در پایان اظهار امیدواری كرد،

با اجرای برنامه های تدوین شده، تحول مهمی را بزودی در ورزش

ژیمناستیك كشور شاهد خواهیم بود.

ورزشی. ** 1587 ** 1589





:: برچسب‌ها: گل , جدید , سان ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: