جام ملت‌های اروپا؛ آلمان و پرتغال صعود کردند
نوشته شده توسط : breketid
هواداران آلمان

آلمان به کسب سه پیروزی پیاپی با اقتدار به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد

روز یکشنبه ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد) دو بازی از گروه دوم رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۲ اروپا انجام شد.

آلمان با پیروزی ۲ بر ۱ مقابل دانمارک به عنوان سرگروه به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت. آلمان در بین شانزده تیم حاضر تنها تیمی است که همه بازی‌های گروهی خود را برده است.

لوکاس پودولسکی (۱۹) و لارس بندر (۸۰) دو گل آلمان را زدند و تک گل دانمارک را lمایکل کروندلی در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند. پودولسکی 27 ساله در یکصدمین بازی ملی خود، برای چهل و چهارمین بار برای آلمان گل زد.

پرتغال نیز در بازی همزمان دیگر با همین نتیجه مقابل هلند پیروز شد و با شش امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد. کریستیانو رونالدو که در دو بازی قبل پرتغال نمایش ضعیفی داشت، در این دیدار یکی از بهترین بازی‌هایش را ارائه داد و در دقایق ۲۸ و ۷۴ دو بار دروازه هلند را باز کرد و نقش اصلی را در پیروزی پرتغال ایفا کرد.

در این مسابقه رافائل فان دروات که برخلاف دو مسابقه قبلی، از ابتدا در ترکیب هلند قرار داشت در دقیقه ۱۱ با شوتی دقیق و تماشایی دروازه پرتغال را باز کرد و موقتا هلند را پیش انداخت. اما پرتغال پس از دریافت گل بر میزان حملات خود افزود و علاوه بر اینکه نتیجه را به سود خود عوض کرد در بیشتر زمان بازی تیم برتر بود.

در مرحله یک چهارم نهایی آلمان و پرتغال با یونان و جمهوری چک، تیمهای دوم و اول گروه اول، مسابقه خواهند داد.

روز دوشنبه از گروه سوم رقابت‌ها از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت گرینویچ (۲۳:۱۵ به وقت ایران) دو بازی همزمان اسپانیا-کرواسی و ایتالیا-جمهوری ایرلند برگزار خواهد شد تا دو تیم صعود کننده از این گروه نیز مشخص شوند.





:: برچسب‌ها: موسیقی , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: