یوآخیم لو: صعود از گروه مرگ با 9 امتیاز كار آسانی نبود
نوشته شده توسط : breketid

تیم ملی فوتبال آلمان در سومین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت های یورو 2012 و در گروه دوم این رقابت ها، یكشنبه شب با نتیجه 2 بر 1 دانمارك را شكست داده و با 9امتیاز كامل، راهی مرحله یك چهارم نهایی این مسابقات شد.

به گزارش ایرنا،'یوآخیم لو' پس از كسب سومین سه امتیاز شیرین،گفت: ما فاتح گروهی شدیم كه به گروه مرگ معروف شده بود، البته ما می بایست بعد از گل اول در دقیقه 19 بازی بلافاصله دومین گل را نیز به ثمر رسانده كار را تمام می كردیم اما اینگونه نشد و بعد از دریافت یك گل تا كسب پیروزی، لحظات سخت و نفس گیری را پشت سرگذاشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان،افزود: تقریبا نیمی از مسابقات به پایان رسیده و ما سه دیدار بسیار سخت را پشت سر گذاشته ایم اما از این به بعد تازه مرحله مهم و حساس بازیها آغاز می شود.

یوآخیم لو درباره دیدار تیمش با یونان در مرحله یك چهارم نهایی،گفت: دیدار در برابر یونان كاملا متفاوت خواهد بود،یونان تیمی بود كه در سه شانس خود سه بار موفق به گلزنی شده است.

سرمربی تیم مل فوتبال آلمان همچنین تاكید كرد كه در بازی های بعدی ما باید در بازی هجومی خود كمی بهتر ظاهر شویم .

'مورتن اولسن' سرمربی تیم ملی دانمارك نیز بعد از حذف تیمش در مرحله گروهی، گفت: در مقابل بهترین تیم این دوره از مسابقات بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما متاسفانه در نیمه دوم نتوانستیم آنطوری كه می خواستیم به دروازه حریف نزدیك شویم.

وی افزود: در مقابل تیمی مثل آلمان نمی توان فرصت های گلزنی زیادی خلق كرد.

'لوكاس پودولسكی ' زننده گل اول آلمان به تیم دانمارك كه یكشنبه شب یكصدمین بازی ملی خود را انجام داد،درمورد این بازی گفت: ما در مقابل تیمی پیروز شدیم كه از بازیكنان بسیار جنگنده ای برخوردار بود.

پودولسكی افزود: اینكه توانستم در این بازی گلزنی كنم بسیار زیباست اما آنچه مهم است اینكه ما با سه پیروزی شیرین و كسب امتیازات كامل پا به مرحله بعدی گذاشتیم.

'فیلیپ لام' كاپیتان تیم ملی آلمان نیز افزود: همه بازی ها در این دوره از مسابقات سخت و نفس گیر است اما تیم اول گروه مرگ شدیم و با این صدرنشینی نشان دادیم كه یكی از بخت های اول تصاحب جام قهرمانی یورو 2012 هستیم.

بازیكنان تیم ملی فوتبال آلمان تحت هدایت یوآخیم لو با كسب امتیازات كامل مرحله گروهی یورو 2012 ركورد جدیدی برای خود به ثبت رسانده و به عنوان نخستین تیم در تاریخ جام ملت های اروپا معرفی شدند كه با امتیاز كامل از مرحله گروهی به یك چهارم نهایی صعود كرده است.

تیم ملی فوتبال آلمان كه سه دیدار مرحله گروهی را در كشور اوكراین برگزار كرده،روز جمعه دیدار یك چهارم نهایی خود را در شهر گدانسك لهستان در مقابل یونان به عنوان تیم دوم گروه اول این مسابقات برگزار خواهد كرد.

اروپام** 2051** 1701 ** 1917





:: برچسب‌ها: خیابان , غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: