مجموعه‌های تلویزیونی مشاركتی باید به دور از تبلیغ مستقیم ساخته شوند
نوشته شده توسط : breketid

'فاطمه ثمرقندی' كه سریال 'راستش را بگو' را با مشاركت سازمان حمل ونقل شهری ساخته است، در این باره به خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود:در این سریال نیز مانند دیگر كارها هرگز صحنه ای نساختیم كه به طور مستقیم تبلیغ مترو شود.

وی با تاكید بر اینكه پیام‌ها و سخن‌های تبلیغاتی باید در محتوا به مخاطب منتقل شود، ادامه داد: در چند مجموعه مشاركتی كه تاكنون ساختیم، همین روش اجرا شد و به عبارتی در پس زمینه كار به طور غیرمستقیم به سازمان سفارش دهنده اشاره شد.

ثمرقندی تاكنون چهار مجموعه مشاركتی 'محكومین'، 'مار و پله'، 'راستش را بگو' و 'مثل یك كابوس' را در كارنامه دارد.

وی سریال راستش بگو را با مشاركت شبكه یك سیما و سازمان حمل ونقل شهری و به كارگردانی محمد رضا آهنج ساخته شده و قرار است ماه رمضان امسال از این شبكه پخش شود.

ثمرقندی در ادامه درباره فضای بازیگری در مجموعه 'راستش را بگو' توضیح داد: این مجموعه را می توان یك دانشكده بازیگری برای بازیگران جوان دانست زیرا در كنار بازیگران حرفه‌ای به ایفای نقش پرداختند.

وی گفت: فضای بازیگری این مجموعه كلاس درسی برای بازیگران جوان بود كه در كنار پیشكسوتان سینما و تلویزیون نكته هایی كه در هیچ كتاب درسی نیست، یاد بگیرند.

ثمرقندی به همراهی بازیگران جوانی از جمله دانیال عبادی، نیوشا ضیغمی را در این سریال در كنار بازیگران پیشكوستی مانند حسن پورشیرازی، داریوش ارجمند، ثریا قاسمی، آتیلا پسیانی و رویا تیموریان كه از اساتید فن هستند، اشاره كرد و افزود: این مجموعه فضای آموزشی و تجربه بدیعی را برای جوان‌ترهای این حرفه بوجود آورد.

فراهنگ **2025





:: برچسب‌ها: اروپا , زنده , سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: