نوشته شده توسط : breketid
قهرمانی منچستر سیتی

منچستر سیتی فصل پیش در آخرین دقایق قهرمانی را از آن خود کرد.

برنامه فصل آینده لیگ بر‌تر ۲۰۱۲- ۲۰۱۳ انگلستان اعلام شد. این لیگ از ۲۸ مرداد آغاز می شود.

فصل جدید لیگ برتر در حالی آغاز می شود که سه تیم ردینگ، وستهم و ساوتهمپتون جایگزین بولتون، ولورهمپتون و بلکبرن شدند. یکی از این تیم های تازه وارد لیگ یعنی ساوتهمپتون در اولین دیدار خود میزبان قهرمان فصل پیش یعنی منچستر سیتی خواهد بود.

همسایه سرخ پوش منچستر سیتی که در آخرین لحظه فصل پیش کورس قهرمانی را به سیتی باخت و دستش از جام قهرمانی کوتاه ماند، باید در بازی اول فصل آینده به گودیسون پارک، ورزشگاه خانگی اورتون برود. شیاطین سرخ در هفته دوم این رقابت‌ها میزبان تیم جنوب غرب لندن، یعنی فولهام خواهند بود.

اما اولین داربی مچستر در فصل آینده آذر ماه در استادیوم الاتحاد و به میزبانی منچستر سیتی برگزار خواهد شد. در آخرین داربی شهر منچستر، سیتی در دیداری که حکم فینال را برای هر دو تیم داشت توانست یک بر هیچ یونایتد را شکست دهد.

روبرتو دی ماتئو که به تازگی به عنوان سرمربی تمام وقت چلسی انتخاب شده، باید در بازی اول به ویگان سفر کند. چلسی که فصل پیش در کمال ناباوری قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد در اولین بازی خانگی خود میزبان سیاه و سفیدهای شهر نیوکاسل خواهند بود. چلسی در اوایل مهرماه به شمال لندن سفر خواهد کرد و در ورزشگاه امارات به دیدار توپچی‌های لندن می روند.

توپچی‌های شمال لندن که در روز آخر لیگ بر‌تر و به لطف دروازه‌بان وست برون ویچ به رده سوم جدول لیگ بر‌تر صعود کردند، در شروع فصل جدید در ورزشگاه خانگی به دیدار ساندرلند می روند. آرسنال پس از این بازی در هفته دوم و سوم در دو بازی خارج از خانه به مصاف استوک و لیورپول خواهند رفت. داربی جذاب شمال لندن هم بین تاتنهام و آرسنال، اواخر آبان ماه در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد. در آخرین داربی این دو تیم در فصل گذشته آرسنال پنج بر دو تاتنهام را در وایت هارت لین شکست داد.

در روز افتتاحیه لیگ برتر دستیار سابق"کنی داگلیش" در لیورپول، "استیو کلارک" که به تازگی سکان سرمربی‌گری وست برومویچ را بر عهده گرفته روبروی تیم سابقش قرار می گیرد. لیورپول که فصل پیش در پله هشتم لیگ برتر ایستاد، امسال با خدمت گرفتن برندان راجرز سرمربی سابق سوانزی سعی در جبران ناکامی‌های فصل پیشین دارد.

دو تیمی که سهمیه لیگ اروپا را بدست آورده اند، یعنی تاتنهام و نیوکاسل هم در روز اول لیگ بر‌تر در سنت جیمز پارک به دیدار یکدیگر می‌روند. تاتنهام پس از اخراج هری ردنپ در بلاتکلیفی و به دنبال جایگزین مناسب برای او است. نام‌هایی چون" آندره ویلاش بوآش"، "لوران بلان" سرمربی فعلی تیم ملی فرانسه، "روبرتو مارتینز" سرمربی فعلی ویگان، "فابیو کاپلو" و "یورگن کلینزمن" مهاجم سابق این تیم و سرمربی فعلی تیم ملی آمریکا کاندیدهای سر مربی‌گری تاتنهام هستند.

اما در سایر دیدار‌ها" پل لیمبرت" که به تازگی بعنوان سر مربی آستون ویلا انتخاب شده، به دیدار وستهم تازه صعود کرده می‌رود. اولین بازی آستون ویلا در ویلا پارک مقابل اورتون خواهد بود.

اما در روز آخر لیگ بر‌تر، که شاید یکی از حساس ترین روزهای آن باشد، منچستر سیتی در ورزشگاه الاتحاد به دیدار نوریچ خواهد رفت، تیم همسایه و رقیب منچستر سیتی هم به وست بروم سفر خواهند کرد، چلسی در استنفورد بریج میزبان اورتون خواهد بود و آرسنال لیگ آینده را در نیوکاسل به پایان خواهد رساند.

در مسابقه سنتی کامیونتی شیلد که به نوعی بازی افتتاحیه فصل تازه مسابقات باشگاهی در انگلستان است، منچستر سیتی، قهرمان فصل پیش لیگ برتر با چلسی قهرمان جام حذفی در ورزشگاه ویلا پارک روبرو می شود.





:: برچسب‌ها: سیاتل , شیکاگو , هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: