باید مردم را راضی نگه داریم تا همیشه در صحنه حضور داشته باشند
نوشته شده توسط : breketid

'محمد حسن اصغرنیا' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با گرامیداشت هفتم تیرماه سالروز شهادت بهشتی افزود: نظر بهشتی این بود كه مسئولین همواره باید درد مردم را حس كنند و مشكلات آنان را از نزدیك شاهد باشند.

وی درباره دلایل وقوع حادثه هفتم تیرماه سال 60 و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش بیان كرد: این حادثه بزرگ را باید از جهات مختلف مورد بررسی قرار داد زیرا كشور در آن زمان با مشكلات مختلف از جمله جنگ تحمیلی، گرانی، عزل بنی صدر و جنگ مسلحانه گروه های ضد انقلاب مواجه بود.

اصغرنیا در ادامه اظهار داشت: در آن جلسه شهید بهشتی با توجه به عزل بنی صدر، وضعیت جنگ تحمیلی و اوضاع نابسامان اقتصادی گفتند: كه ما باید كاری كنیم كه آیا می توانیم انتخابات را زودتر برگزار كنیم و در آنجا شهید رجایی را به عنوان كاندیدا رئیس جمهوری معرفی كرده و از افراد خواسته بودند كه در این زمینه بیشتر كار كنند و در این وضعیت بود كه انفجار رخ داد.

این مقام مسئول خاطر نشان كرد معمولا در جلسات قبل حدود 150 نفری شركت می كردند اما آن شب 100 نفر در جلسه حضور داشتند كه شهید بهشتی و 72 تن از یاران صدیق انقلاب اسلامی كه اسامی آنها موجود است به شهادت رسیده و27 نفر نیز زخمی شدند كه از این 27 نفر 2 نفرشان به رحمت ایزدی پیوستند.

اصغری درباره تاثیر این حادثه بر مردم گفت: یكی از اثرات خون شهدای هفتم تیر ماه این بود كه مردم شهید بهشتی را شناختند چرا كه بعضی ها فكر كردند كه ایشان بدنبال جاه و مقام هستند و تهمت های زیادی به ایشان وارد كردند اما خون شهدا باعث شد كه ذهن جامعه از آن چیزی كه دشمنان ساخته بودند پاك شود و رزمندگان اسلام نیز توانستند حضور فعال تری از خودشان در جبهه های جنگ در مقابل دشمن برای آزاد سازی كشورمان نشان دهند.

وی تصریح كرد باید بیشتر روی افكار و اندیشه های شهدا بخصوص شهیدبهشتی كار شود تا افكار و اندیشه های ایشان به نسل های بعدی انتقال یابد.

اجتمام**7263**1569





:: برچسب‌ها: حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: