یك بند از سیاست های كلی اجتماعی نظام به تصویب رسید
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مجمع تشخصیص مصلحت نظام ، در ابتدای این جلسه، 'سعید جلیلی' دبیر شورای عالی امنیت ملی و رییس تیم مذاكره‌كننده جمهوری اسلامی ایران با كشورهای گروه 1+5 گزارش مبسوطی از روند مذاكرات اخیر در مسكو و نتایج آن به اطلاع اعضا رساند.

رییس و اعضای مجمع نیز بر ضرورت پایبندی جمهوری اسلامی ایران به حق استفاده مسالمت‌آمیز از انرژی هسته‌ای تأكید و حمایت خود را از مواضع تیم مذاكره‌ كننده ایرانی اعلام داشتند.

در ادامه این جلسه كه علاوه بر اكثریت اعضا، وزیر ورزش و جوانان، رییس شورای اسلامی شهر تهران، سرپرست كمیته امداد امام(ره)، رییس سازمان زندان‌ها و مسوولانی از وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، وزارت كشور و سازمان بهزیستی نیز حضور داشتند، سیاست‌های پیشنهادی به بحث گذاشته شد.

پس از استدلال و پیشنهادهای اعضا و حاضرین، در بخش هویت‌بخشی به سیمای شهرها و روستاها متناسب با فرهنگ و هویت اسلامی و ایرانی و سالم‌سازی محیط اجتماعی كشور مورد هویت ‌بخشی به فضای زندگی و سیمای شهرها و روستاها با تأكید بر مسجد و محله‌ محوری و با نهادینه ‌سازی معماری اسلامی ایرانی روزآمد و رعایت موازین دینی، اخلاقی و زیست محیطی، مناسب با آسایش شهروندان از جمله جانبازان و معلولان در ساخت و سازهای شهری و روستایی به تصویب رسید.

پیگیری ادامه این مبحث به جلسات آتی پیگیری موكول شد.

سیام **1708 1418





:: برچسب‌ها: پرندگان , تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: