شهرداری تهران تابلوهای تبلیغات كالاهای خارجی را از سطح شهر جمع آوری كند
نوشته شده توسط : breketid

'عبدالرضا عزیزی' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: در صورت جمع آوری نكردن تابلوهای تبلیغات كالاهای خارجی كه متاسفانه در سال تولید ملی در سطح شهر گسترش یافته است، جمع آوری نشود، 'محمد باقر قالیباف' به كمیسیون اجتماعی مجلس فراخوانده می شود.

وی اضافه كرد: امسال بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب 'سال حمایت از تولید ملی و كار و سرمایه ایرانی' نامگذاری شده است و در این سال نباید شاهد تبلیغات كالاهای خارجی سطح شهر باشیم.

رییس كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری، باید از تولید كنندگان داخلی حمایت جدی كنیم و یكی از این راه ها، جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی كالاهای خارجی از سطح شهر است.

**وزیر تعاون به كمیسیون اجتماعی می رود

'سید امیرحسین قاضی زاده' سخنگوی كمیسیون اجتماعی مجلس نیز در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: 'علیرضا شیخ الاسلامی' وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی به منظور آشنایی بیشتر نمایندگان در كمیسیون اجتماعی مجلس حضور خواهد یافت.

وی افزود: شیخ الاسلامی درباره اقدامات و عملكرد این وزارتخانه گزارشی را به نمایندگان مجلس نهم ارائه می كند.

نماینده مشهد و كلات در مجلس شورای اسلامی با بیان این كه بررسی قانون مدیریت خدمات كشوری یكی دیگر از برنامه های كمیسیون اجتماعی مجلس در هفته جاری است، گفت: اجرای آزمایشی این قانون در كشور بعد از گذشت پنج سال به پایان رسیده و قرار است یك فوریت آن در صحن علنی مجلس بررسی شود.

وی افزود: همچنین در هفته جاری، آیین نامه داخلی كمیسیون اجتماعی را بررسی خواهیم كرد و ساختار ها، كمیته ها و برنامه های كمیسیون نیز بر اساس تغییرات صورت گرفته در روند آیین نامه داخلی كمیسیون شكل خواهند گرفت.

سیام/9121**1572





:: برچسب‌ها: واشنگتن , قدیمی , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: